چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۳
۸

هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده دیدار کردند!

شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 331251
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از دیدار روز گذشته هیئت پارلمانی اروپا با دو تن از فعالان و زندانیان فتنه خبر داد.
هیئت پارلمانی اروپا با جعفر پناهی و نسرین ستوده دیدار کردند!
به گزارش جهان، احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر هیئت پارلمانی اروپا به ایران گفت: این هیئت در جریان سفر خود، روز گذشته با نسرین ستوده و جعفر پناهی از فعالین فتنه ۸۸ دیدار کردند که این دیدار پیش از سفر مورد توافق طرفین قرار گرفته بود.

وی افزود: پیش از این نیز هیئت پارلمانی اروپا قرار بود تا سفری به تهران داشته باشد اما به دلیل عدم پذیرش شرط این هیئت مبنی بر دیدار با نسرین ستوده و جعفری پناهی از سوی ایران، این سفر انجام نشده بود اما این شرط در جریان سفر اخیر آنها پذیرفته شد و آنها با این این دو نفر دیدار کردند.

نسرین ستوده از جمله افرادی بود که به دلیل عملکرد در فتنه ۸۸ بازداشت و مدتی را در زندان سپری کرد.

جعفر پناهی نیز ۲ مرتبه به علتهایی نظیر فعالیت در فتنه ۸۸ و تبلیغ علیه نظام بازداشت و زندانی شده بود.

این در حالیست که کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، روز گذشته در گفتگو با فارس گفته بود: این هیئت ملاقات‌هایی با شخصیت‌ها و هیئت‌های پارلمانی در تهران خواهند داشت. البته دیدار با شخصیت‌ها و مقامات دیگر نیز از جمله در وزارت امور خارجه در برنامه این هیئت‌ها قرار دارد.

رئیس فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: در این دیدارها بیشتر مسائل مشترک و گسترش روابط پارلمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت. طبعا کسانی که از اروپا و به خصوص مقامات پارلمانی به ایران می‌آیند حرف‌های اپوزیسیون را بسیار شنیده‌اند و باید این بار فرصت بگذارند تا حرف‌های نظام را بشنوند.

جلالی گفت: ما بیشتر تأکید داریم که حرف‌های نظام و کشور در این دیدارها توسط این هیئت‌ها شنیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یک ملاقاتی هم با میمون فضا نورد داشته باشند ! احتمالا نقض حقوق حیوانات شده باشد !!
Iran, Islamic Republic of
چرا؟ پیشتر که نمایندگان اعلام می کردند این کار شدنی نیست !!!
Iran, Islamic Republic of
دوستان بی جیره و مواجب خودشان را معرفی کرده اند .
امین
هیئت پارلمانی اروپا چکاره است که بافتنه گر وضدانقلاب دیدارکندچه کسی این حق رو به شما داده که حقارت روبپذیرید،شمامثلانماینده ملتی هستیدکه تاکنون باافتخارمقابل زیاده خواهی دشمنان این آب وخاک ایستاده!
حمیدرضا
با اجنبی بودن مهم نیست که !!!!!!!!!
باید ادم با مردم خودش باشه
کجایند مدعیان مردم سالاری
Spain
جای دارد هیات پارلمانی ایران هم طبق فرمایش رهبری دیپلماسی تهاجمی را پیش ببرد و ملاقاتهایی با جنبشهای ضد سیستم و ناراضیان اروپایی داشته باشند. چیزی که عوض داره گله نداره. فرمایشات رهبری واسه ارشیو کردن نیست.
ایرانی
امده اند حال عواملشان را بپرسند...
یعنی کشور الان اینقدر بی در و پیکر شده!!!!!!!!!!!