پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۳
۱۷
کارشناس مسائل سیاسی:

خاتمی ارزش پاسخ دادن هم ندارد/ رابطه ویبره موبایل با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 329030
این گونه ژست‌هایی که افراد می‌گیرند مانند آن بنده خدایی است که پس از زلزله از جای خود بلند شد و گردوخاک لباس خود را تکاند و به اطرافیانش گفت قدرت ویبره موبایل من را درک کردید و گفت من مسئولیت این زلزله را به عهده می‌گیرم.
خاتمی ارزش پاسخ دادن هم ندارد/ رابطه ویبره موبایل با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش جهان، کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ادعاهای رضا خاتمی مبنی بر پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خود اصلاح‌طلبان بارها اعلام کرده‌اند دولت یازدهم پیروزی اصلاحات نبوده و حتی روحانی نیز خودش را اصلاح‌طلب نمی‌داند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با  فارس در واکنش به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی که مدعی شده بود اصلاح طلبان از طلب خود در سال ۸۸ گذشته‌اند، گفت: اگر بخواهیم به اظهارات چنین افرادی واکنش نشان دهیم، «بزرگ» می شوند زیرا این افراد کسانی هستند که چون از صحنه سیاست حذف و منزوی شده‌اند هر چند وقت یک بار اراجیفی می‌گویند تا خود را مطرح کنند اما اینها حتی ارزش پاسخ دادن هم ندارند.

وی به بخش دیگری از صحبت‌های خاتمی که مدعی شده بود پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، پیروزی اصلاح طلبان بوده است، خاطرنشان کرد: این اظهارات خلاف اعترافات خود اصلاح طلبان است که بارها اعلام کرده‌اند دولت یازدهم پیروزی اصلاحات نبوده و حتی روحانی نیز خودش را غیراصلاح طلب می‌داند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه یادآور شد: این گونه ژست‌هایی که افراد می‌گیرند مانند آن بنده خدایی است که پس از زلزله از جای خود بلند شد و گردوخاک لباس خود را تکاند و به اطرافیانش گفت قدرت ویبره موبایل من را درک کردید و گفت من مسئولیت این زلزله را به عهده می‌گیرم.

 رضا خاتمی در گفت‌وگو با یک روزنامه اصلاح طلب، مدعی شده که انتخاب روحانی به عنوان رییس جمهور، پیروزی اصلاح‌طلبان است.

وی گفته است: «اصلاح‌طلبان در حوادث۸۸ از حق خود گذشتند و مردم هم پاداش طلب اصلاح‌طلبان را در ۲۴ خرداد دادند.»

خاتمی همچنین انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ را شبیه ۲ خرداد ۷۶ دانسته و مدعی شده است که «صحبت‌ها و برنامه‌ها و مواضعی که آقای روحانی گرفته، در عمل نشان می داد که برنامه، برنامه‌ای اصلاح طلبانه است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
Iran, Islamic Republic of
وزرای آقای روحانی نشان میدهد ایشان تفکر اصلاح طلبی دارند یا اصولگرایی.......در کل کابینه یک نفر اصولگراست(وزیر کشور)که آنهم تقریبا تمام استاندارانش اصلاح طلب انتصاب شده اند.پیدا کن پرتغال فروش را ذوالنور جان
United Kingdom
بردادر گرامی اگر اصلاحطلبان نقشی در پیروزی روحانی نداشتند چرا وزرای دولت خاتمی در کابینه هستند. چرا تمامی کسانی که در دولت اصلاحات معاون یا استاندار بوده اند دوباره سرکار برگشته اند. چرا فضای سیاسی کشور به دوران دوم خرداد برگشته است.
چرا شما اصوگریان در قدرت هیچ نقشی ندارید.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام

مردم به آقای روحانی رای دادند نه به اصلاحات یا اصولگرا حالا اگر وزرا و... دوباره روی کارآمده اند باید از رئیس جمهور و نمایندگان پرسید که اگر دولتمردان پیشین خوب کارکردند پس چراوضع مااین است اگر عملکردشان خوب نوده پس چرادوباره روی کارآمدند ؟!
درآخر هم متاسفم برای شماها که باگذشت سالها هنوز درس عبرت نشده است که این اقایان به فکر انقلاب و نظام نیستند بلکه .....
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اگر بخواهیم برای دولت تعریفی ارائه نماییم باید گفت بطور بنیادین دارای گرایش به طیف منتظری، نسیمی از اصلاح طلبان، متاثر از خانواده هاشمی و باند او، بارقه هایی از اصولگرایان مثلا" معتدل و میانه رو، سایه هایی از عوامل فتنه می باشد. اینها مجبورند که خیلی از خطوط قرمز انقلاب اسلامی را رعایت نمایند زیرا تفاوت رای آنها، فقط هفت دهم درصد است (دویست هزار نفر). اگر بیش از اینها بود نسخه های شدیدتری را می پیچیدند و خیلی ها را وادار به پذیرش نظرهایشان می کردند حالا یا با شورشهای خیابانی یا با شل کن سفت کن های دلار و طلا و سیاه بازیهای دیگر. به نظرم مومنین به انقلاب اسلامی باید تصمیم خود را برای اتحاد ایمانی و استقامت تا پای جان بگیرند. حفظ رویشهای انقلاب اسلامی فقط با کار تشکیلاتی و احیای مساجد و محوریت قرار دادن آن میسر می شود. مثل اول انقلاب. با روی کار آمدن این دولت، زنگ خطر به صدا درآمده است، برای رضای خدا و دفاع از ارزشهای امام و رهبر عزیز متحد شوید.
حران
Iran, Islamic Republic of
گزینه اصلی اصلاح طلبان عارف بود، بعد از نظر سنجی‌ها مشخص شد مردم به عارف رای نخواهند داد برای همین اصلاح طلبان مجبور شدند از روحانی حمایت کنند آن هم نه تمام قد.
ولی بعد از پیروزی ناپلئونی آقای روحانی با 200 هزار رای اصلاح طلبان تمام قد از روحانی حمایت کردند که تا به مردم القا کنند که ما پیروز شدیم. تا شاید با این روش دوباره بتوانند بعد از فتنه و کودتای 88 به قدرت بازگردند که البته در این مورد به نتیجه رسیدند
نه اتفاقا از بس جوابشو ندادیم روز به روز داره پر روتر می شه
آقای ذوالنور اینکه آقای روحانی اصلاح طلب نیست یک شعار بود که برای جذب آرای مردمی طرح شد. در دوره تبلیغات مشخص بود آقای عارف به دلیل لینکه مواضعش برای مردم روشن برای ریاست جمهوری رأی نمیاورد. بنابراین به نفع روحانی کنار رفت. آقای روحانی هم با شعار کاندیدای مستقل در عرصه انتخابات باقی ماند. بدین وسیله هم رأی اصلاح طلبان را به دست آورد و هم رأی مردمی را که شعار برداشته شدن تحریم ها را باور کرده بودند و زیر بار فشار اقتصادی قرار داشتند!
Iran, Islamic Republic of
این موضوع را همه میدانند که اصلاح طلبان از روحانی حمایت کرده اند حالا فرقی نمیکند چه اجباری چه اختیاری , البته آقای روحانی در عمل سعی نموده رضایت آنان را جلب نماید.
برای نمونه معاون اول ایشان آقای جهانگیری میباشد که سابقه حضور 8 ساله در کابینه اصلاحات را دارند.
هر وقت از جانب مردم حرف مي زنيد ونظر مي دهيد لطفاً خودتان را جاي كارگري بگذاريد كه ماهي 500 هزارتومان مي گيرد وبايد كرايه خانه بدهد و در اين شرايط كشور گراني وتورم زندگي كند اگر بچه كوچكي هم داشته باشد كه هزينه شير خشك وپوشاك ودارو ولباس هم اضافه مي گردد كساني كه مخالف مذاكره هستند اكثراً وضع مالي خوبي دارند ومنافعي در تحريم ها دارند
موسوی
... شده واسه ما کارشناس؟!!!!!!!!
در سايت جهان هم تنها نظرات هم گروه هايتان ثبت مي شود
در يك سايت عدالت را رعايت نمي كنيد
....
ارزش نگاه کردن هم نداره این فتن...گر
Iran, Islamic Republic of
عزیزان آتش نگیرید واز طرف مردم حرف نزنید دولت نهم ودهم نتیجه زحمات شماست
چرا تا یه اصلاح طلب سخن می گوید شما متحجرین به جیز و ویز می افتین
امید رهگذر
Iran, Islamic Republic of
کاش حرف می زد، اراجیف می بافد.
Romania
خوب حالا ارزش شما چقدر است؟
لطف بر روی متن زیر به دقت نوشته و آن را حفظ نمایید
ارزش مرد به از دولت اوست ./.