جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اتاق ایران،خبرنگاران راممنوع‌الورودکرد

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 328844
در حالی که امروز در اتاق بازرگانی ایران قرار است انتخابات برای تعیین رییس اتاق ایران انجام بگیرد، از ورود خبرنگاران به ساختمان اتاق ایران به دستور دبیر کل این تشکل اقتصادی ممانعت به عمل آمد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، قرار است امروز برای جانشین نهاوندیان در اتاق بازرگانی ایران انتخاباتی برگزار شود، اما برخلاف روال سابق از ورود خبرنگاران به ساختمان اتاق ایران جلوگیری شده است.

این در حالی است که پیش از این در انتخابات هیات نمایندگان با نصب دوربین‌هایی در حین برگزاری انتخابات خبرنگاران از بیرون و از طریق تلویزیون شاهد روند برگزاری انتخابات بوده‌اند.

این سانسور خبری امروز به دستور دبیر کل اتاق ایران انجام شده است.

در حالی که پیش از این خبرنگاران اجازه ورود به اتاق ایران در روز برگزاری انتخابات را داشتند، این اقدام از سوی دبیر کل اتاق ایران در روند برگزاری انتخابات ابهاماتی را به وجود آورده است.

همچنین علی رغم اینکه روابط عمومی برای ورود خبرنگاران مشکلی ندارد، اما حراست از ورود خبرنگاران به ساختمان اتاق ممانعت به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *