جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۲

برادر اسحاق جهانگیری هم پست گرفت

شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 328665
هفته گذشته ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.
به گزارش جهان به نقل از ۵۹۸، انتصاب قاطبه استانداران کشور موج دیگری از عزل و نصب مدیران استانی را به راه انداخته است تغییراتی که تا سطح معاونین و مدیران پایین دستی ادارات محلی نیز قابل ملاحضه می باشد.

در این خصوص هفته گذشته اخباری در مورد انتخاب علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی پست استانداری کرمان در رسانه ها منتشر شد، خبری که توسط رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز تایید گردید.

لذا کنارگذاشتن اسماعیل نجار استاندار فعلی کرمان که اتفاقاً نسبت فامیلی با حجت الاسلام حسن روحانی هم دارد نشان از عزم دولت برای برکناری تمام مدیران دولت گذشته است.

همچنین در این بین با خبر شدیم که هفته گذشته نیز ابراهیم جهانگیری برادر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اقدامی نادر قبل از انتصاب استاندار جدید به عنوان مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان معرفی و مراسم معارفه آن برگزار شده است.

لازم به ذکر است که تا کنون انتصاب های فامیلی متعدد دیگری نیز در دولت یازدهم رخ داده است که شیوع آن در دولتی که با شعار تدبیر و امید برسرکار آمده است در نوع خود قابل توجه می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *