دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۶

تایید آزادسازی ۸ میلیارد دلار از دارایی ایران

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 327574
معاون برنامه ریزی و راهبردی رییس جمهوری با بیان این که توافق هسته ای اخیر تاثیر بسزایی در اقتصاد ایران دارد گفت: آزادسازی هشت میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده ایران از سوی آمریکا صحت دارد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه همایش تبیین راهبرد دولت در عرصه های مختلف که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، گفت: قطعا توافق هسته ای تاثیر بسزایی بر اقتصاد ایران دارد و با توجه به این توافق تحریم ها کاهش خواهد یافت.

وی با تاکید بر این که این منابع قابل استفاده خواهد بود تصریح کرد: البته به این معنا نیست که کل منابع را به ریال تبدیل کنیم بلکه برای استفاده باید دقت و تحقیق کرد.

معاون رییس جمهور در ادامه با بیان این که هیات وزیران برای رسیدگی تصویب لایحه بودجه ۹۳ هر روز تشکیل جلسه می دهد، گفت: دولت امیدوار است بتواند در وقت قانونی لایحه بودجه را برای بررسی به مجلس تقدیم کند. انتظار می رود نمایندگان به گونه ای عمل کنند تا بتوانیم در بهمن ماه مصوبه بودجه ۹۳ را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تلاش بر این است که در صورت تصویب بموقع بودجه تا اسفند ماه امسال آیین نامه اجرایی بودجه ۹۳ را فراهم کنیم تا در آغاز سال ۹۳ قانون و آیین اجرایی بودجه را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
روزیکشنبه که بانکهای آمریکاتعطیل بوده آزادش کردن؟!
Iran, Islamic Republic of
خدا ظریف رو برای ملت ایران حفظ کنه
عامي
ايشون كه هر روز يه حرفي ميزنه !خبرنگار باهاش مصاحبه مي كنه با سر تاييد ميكنه موقعيكه خبر روي انتن مي ره ايشون خبر را تكذيب مي كنه !؟ اين دولت راستگويان !!؟؟ چه كارهيي كه براي عوامفريبي نمي كنه !؟
شیرازی
آقای نوبخت ،مراقب باشید این8میلیار تقلبی نباشه
مردم را سر کار گذاشتند از یک طرف درتبلیغات برای اینکه رای بیارند میگفتند باید با مردم شفاف بود از یک طرف مردم را نامحرم دانسته مذاکرات را محرمانه برگزار میکنند برای دریافت پول روزی میگویند پول را گرفتیم روزی تکذیب میکنند چون اسم خودشان را گذاشتند دولت تدبیر امید.
قنبر
United Kingdom
اما در سخنان اقاي نوبخت چيزي از 8ميليارد نيست.