جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیام روحانی برای شهادت رایزن فرهنگی

چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 326521
رئیس جمهور در پیامی شهادت حجت الاسلام ابراهیم انصاری در حادثه تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران طی پیامی شهادت حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری را در حادثه تروریستی لبنان به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر عروج روحانی مجاهد، حجة‌الاسلام والمسلمین ابراهیم انصاری که در سنگر اعتلای فرهنگ و معارف اصیل اسلامی – ایرانی به شهادت نائل گشت، سبب تأسف و تأثر عمیق گردید.

اینجانب شهادت این عالم وارسته را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن مجاهد شهید علو درجات و برای بازماندگانش اجر اُخروی و بردباری طلب می‌کنم.

حسن روحانی

رییس‌جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *