شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

اصلاح‌طلبان به دنبال مصادره دولت هستند

سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 326277
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس گفت: اصلاح‌طلبان تندرو و افراطی به دنبال مصادره دولت روحانی به منظور دست‌یابی به حلقه‎های قدرت هستند.
به گزارش جهان، حسین فتاحی در گفت‌وگو با تسنیم در کرمان اظهار کرد: اصلاح‌طلبان تندرو با دخالت در بسیاری از تصمیم‌گیری‎های دولت به نوعی مانع از تحقق شعار اعتدال می‌شوند.

با فشار اصلاح‌طلبان تندرو بیش از ۱۲۰۰ مدیر از کار برکنار شده‎اند

وی با تأکید براینکه تاکنون با فشار اصلاح‌طلبان تندرو به دولت بیش از ۱۲۰۰ مدیر از کار برکنار شده‎اند، افزود: بدون شک افراطی‌های اصلاح‌طلب به دنبال اهدافی بالاتر از تصاحب دولت هستند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان دغدغه‌ای برای حل مشکلات معیشتی مردم ندارند، تصریح کرد: با وجود گذشت بیش از سه ماه از عمر دولت فعلی به دلایلی هنوز راه‎کاری جدی در برای حل وفصل مشکلات کشور ارائه نشده است.

زیاده‌خواهی‌های اصلاح‌طلبان سبب عدم ارائه گزارش ۱۰۰ روزه دولت روحانی شده است


وی بخشی از عدم تحقق وعده‎های دولت را فشارها و زیاده‌خواهی‌های اصلاح‌طلبان تندرو دانست و گفت: همین مسئله سبب عدم ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت روحانی شده است.

تندروها پرونده فتنه‌گری‌های خود را مطالعه کنند

فتاحی با تأکید بر اینکه بخشی از اصلاح‎طلبان تندرو که در جریان فتنه ۸۸ دخالت مستقیم داشته‎اند،امروز در کنار دولت قرار گرفته‌اند، افزود:به این افراد توصیه می‌شود قبل از هرگونه سهم خواهی از دولت،ابتدا پرونده فتنه‌گری‌های خود را مطالعه کنند.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌گران در حوادث سال ۸۸ قصد براندازی نظام را داشتند،تصریح کرد:جریان فتنه به منظور رسیدن به مقاصد شوم خود همه راه‌ها را پیمود.

تندروها به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای جدید در کشور هستند

نایب رئیس مجمع نمایندگان کرمان در مجلس با بیان اینکه گروه‌های فتنه حتی برای بمباران ایران به آمریکا نیز چراغ سبز نشان دادند،خاطرنشان کرد:افراطی‌هایی که خود را به دولت نزدیک می‌کنند،به دنبال راه‌اندازی فتنه‌ای جدید در کشور هستند.

مجلس در راس امور است


وی با تاکید اینکه طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مجلس در راس امور است،افزود:این حق و وظیفه نمایندگان مجلس است که از حقوق ملت دفاع کنند و نگذارند گروهی تندرو، پست‌های حساس کشور را تصاحب کنند.

نظارت برکار و عملکرد دولت حق نمایندگان است

فتاحی نمایندگان مجلس را امین و مورد اعتماد مردم دانست و گفت:نمایندگان حق دارند،برکار و عملکرد دولت نظارت داشته باشند.

افراطیون استان با تشکیل یک شورای ریاست طلب قصد قبضه کردن همه امور را دارند

وی با انتقاد از دخالت اصلاح طلبان تندرو در انتخاب استاندار کرمان،اظهار کرد:متاسفانه گروهی از افراطیون وابسته به یک جناح خاص در استان با تشکیل یک شورای ریاست طلب قصد قبضه کردن همه امور را دارند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نمایندگان مردم بر طبق قانون از اختیاراتی برخوردار هستند،تصریح کرد:در کمال تعجب اعضای این شورا،وظایف قانونی نمایندگان را دخالت در امور کشور و یا استان قلمداد می‌کند.

نباید استان به دست فردی افراطی و وابسته به جریان فتنه سپرده شود


وی با تاکید بر اینکه افراطی‌ها به ویژه فتنه گران حق داشتن حاکمیت در نظام را ندارند،افزود:مجمع نمایندگان استان در مجلس نخواهد گذاشت،استان به دست فردی افراطی و وابسته به جریان فتنه سپرده شود.

نجار گزینه اصلی برای استانداری کرمان است


نایب رئیس مجمع نمایندگان کرمان در مجلس، نجار را گزینه اصلی برای استانداری کرمان عنوان و خاطرنشان کرد:استاندار فعلی کرمان در صورت تثبیت می‌تواند در دولت یازدهم فضای اعتدال و امید را در دیار پهناور کریمان ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برادر اعتدال به دامن تفریط و افراطی گری های سران و اصحاب فتنه افتاد و دیگر از ان چیزی باقی نمانده است