دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

عباسی:ارتباطی با دانشگاه ایرانیان ندارم

دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 324908
وزیر سابق ورزش و جوانان با بیان اینکه شناختی از گودرزی ندارم در عین حال تاکید کرد که امیدوارم هر چه زودتر این وزارتخانه سرانجام بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد عباسی وزیر سابق ورزش و امور جوانان، عصر امروز در حاشیه مراسم هفتم مرحوم حاج‌ حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران، درباره اینکه در جلسات ساختمان لادن شرکت می‌کند یا نه؟ گفت: من با ساختمان لادن ارتباط ندارم و با احمدی‌نژاد هم در حدی که مسئول بوده و خدمت کرده رفاقت دارم البته با خیلی از نیروهای انقلاب ارتباط دارم.

وی در خصوص اینکه آیا با دانشگاه ایرانیان همکاری دارید؟ گفت: من با این دانشگاه هم ارتباطی ندارم. در حال حاضر در موسسه آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و دانشکده مدیریت در حال تدریس هستم.

عباسی در خصوص عدم رای اعتماد نمایندگان به وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان، اظهار داشت: دوست دارم هر چه زودتر این وزارتخانه سرانجام بگیرد البته این موضوع بر عهده مجلس است و نمایندگان باید به وزیر پیشنهادی رای دهند.

وی درباره اینکه آیا گودرزی وزیر پیشنهادی ورزش و امور جوانان را می‌شناسید، گفت: من آشنایی با او ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *