سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۴

کاهش حضور مشایی در دانشگاه ایرانیان

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب: 345433
میزان حضور مشایی در ساختمان دانشگاه ایرانیان کاهش یافته، بگونه ای که در هفته های اخیر به ندرت در کنار احمدی نژاد مشاهده شده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، یکی از دلایل تعطیلی جلسه وزرای سابق دولت دهم در ساختمان لادن، حضور مشایی در جلسات بود.

خبر دیگر از حلقه مشایی دولت دهم اینکه یکی از حامیان احمدی نژاد به نام (ع-د) به زودی یک هفته نامه اقتصادی راه اندازی خواهد کرد.

قرار است این هفته نامه ضمن پاسخگویی به انتقادهایی که از عملکرد اقتصادی دولت احمدی نژاد می شود، به نقد رویکردها و عملکرد دولت یازدهم بپردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا کند این مشائی دست از سر احمدی نژاد بردارد تا در انتخابات بعدی ریاست جمهوری بتوانیم این مرد دلاور را به ریاست جمهوری انتخاب کنیم
این هم یک تاکتیک از طرفه اوناست تا در انتخابات مجلس بتونن دوباره رای شماهارو جمع کنن
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد يعني مشايي و مشايي يعني احمدي نژاد...
علی
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد از سیاست اصلاح طلبان که چگونه فتنه گران خود را با آن همه افتضاح سیاسی و امنیتی و مالی و .... با پرونده های مشخص و حضور در دادگاه و ... با ترفند معکوس مشایی سازی وارونه کرده و حتی مخالفانشان هم آنقدر به مشایی... مشغول می کنند طوری که بعضاً حتی افرادی مثل موسوی ، کروبی ، مهدی هاشمی ، فائزه، هاشمی و ... غافل می شوند. بارک الله به این کیاست. و باید تاسف خورد بحال آنها که گول این حرفها را می خورند و با مشتی تبلیغ و شانتاژ راه خود را عوض می کنند.