سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

چندنفردرتکمیل ظرفیت دکتری ثبت نام کردند؟

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 324406
مشاور سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آمار دقیق ثبت‌نام کنندگان در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری گفت: هزار و ۷۲۵ نفر در این مرحله پذیرش می‌شوند.
به گزارش جهان، حسین توکلی مشاور سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم به آمار دقیق شرکت‌کنندگان در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری اشاره کرد و گفت: با توجه به اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش آموزش کشور درباره پذیرش دانشجو در کد رشته محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته محل‌های قبلی آزمون دوره‌های دکتری نیمه‌متمرکز ۱۳۹۲، تعداد ۲۰ هزار و ۲۰۰ داوطلب نسبت به تکمیل فرم‌های کد رشته‌ محل‌های امتحانی اقدام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۷ هزار و ۲۸۳ نفر زن و ۱۲ هزار و ۹۱۷ نفر مرد بودند که براساس کد رشته‌ محل‌های تحصیلی در هر یک از کد رشته‌ محل‌های امتحانی ثبت نام کردند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت پذیرش و گزینش علمی فهرست اسامی ۷ هزار ۳۳۶ نفر معرفی‌شدگان چند برابر مرحله تکمیل ظرفیت برای حضور در مصاحبه‌ها و آزمون عملی از طریق سایت سنجش اعلام شد.

توکلی یادآور شد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۴۴ نفر زن، و ۴ هزار و ۸۹۲ نفر مرد هستند که در نهایت هزار و ۷۲۵ نفر در این مرحله پذیرش می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام: تو رو خدا پیگیری کنید
تهران در مقطع دکتری قبول شدیم. تا امروز 18-8-92 کلاس هامون تشکیل نشد وامروز هم طی اطلاعیه ای شروع کلاس هامون رو انداختن به اول دی ماه یعنی نیمسال دوم. ما بر اساس مندرجات دفترچه آزمون سراسری دکتری که پذیرش رو نیمسال اول اعلام کرده بود این دانشگاه رو انتخاب کردیم. الان هم بر اساس تعهدی که در زمان ثبت نام و واریز 9 میلیون تومان از شهریه 45 میلیونی دادیم باید خسارات دانشگاه رو بدیم و از آزمون امسال هم محرومیم. شما رو به جان امام حسین علیه السلام قسم این موضوع رو پیگیری کنید یا کلاسامون شروع بشه یا با انصرافمون و شرکت در آزمون امسال موافقت بشه.