دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وظیفه قوه قضائیه برخورد با هتاکان اهل بیت است

چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب: 323847
دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس با تاکید براینکه با توهین کنندگان به ساحت اهل بیت نباید مماشاتی شود، تاکید کرد: باید طبق قانون با نشریات توهین کننده به اهل بیت برخورد شود و این وظیفه قوه قضائیه است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محسن کوهکن دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، برخورد قوه قضائیه با روزنامه‌ها و نشریات قانون‌شکن را ضروری عنوان کرد و با بیان اینکه معتقدم در مورد هرگونه جسارتی که چه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به ساحت ائمه اطهار و چهارده معصوم صورت می‌گیرد، باید عکس العمل قانونی نشان داد، گفت: اگر چنانچه برخورد قانونی با این نشریات صورت نگیرد برای افراد بی‌اعتقاد، معاند و قلم به دست هیچ حد و مرزی بوجود نمی‌آید بنابراین بیشتر حرمت‌شکنی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: از این رو درخواست ما از قوه قضائیه، برخورد و مقابله با این رسانه‌های قانون شکن است.

دبیرکل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار با بیان اینکه اذهان جامعه با هر سلیقه سیاسی به این امور (توهین به ائمه اطهار) حساس است، گفت: به نظرم رسانه ملی و حتی رسانه های مکتوب می‌توانند به مطالبه مردم ضمن حمایت از دستگاه قضاء بپردازند. البته برای دستگاه قضا تخلف و قانون شکنی مهم است و هر فرد و نشریه‌ای که مرتکب قانون شکنی شده، باید طبق قانون با آن برخورد شود، این سخن ما نیست بلکه وظیفه قوه قضائیه است.

کوهکن با تاکید براینکه با توهین کنندگان به ساحت مقدس اهل بیت نباید هیچ مماشاتی کرد، افزود: هرگونه مجازاتی که براساس قانون اعمال شد، باید اجرا شده و نباید به جوسازی معاندین و رسانه های بیگانه در این زمینه توجه کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *