چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۴

سؤال از فرجی‌دانا درباره انتصاب فتنه‌گران

دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 323456
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه، کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره انتصاب از فتنه‌گران از وزیر علوم سؤال خواهد کرد، گفت: استفاده از نیروها در وزارت علوم باید در راستای تقویت اندیشه انقلاب اسلامی باشد.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان در گفت‌وگو با فارس در واکنش به عزل و نصب‌های صورت گرفته در وزارت علوم اظهار داشت: استفاده از اصلاح‌طلبان در یک وزارتخانه هیچ اشکالی ندارد و اصراری نیست که حتما از یک جناح خاص در وزارت علوم استفاده شود. اما باید اهداف وزارت علوم، رشد علمی و تربیت نیروها در جهت تقویت اندیشه‌های جمهوری اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه رشد علمی فقط در سایه آرامش صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه آقای فرجی‌دانا با اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات به نمایندگان قول داده بود، زیر قول خود زده و در وزارت علوم از فتنه‌‌گران استفاده کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد:‌ فتنه جدا از اصلاح‌طلبی است چرا که فتنه‌‌گران اصل نظام را به چالش کشیدند و رای مردم در سال ۸۸ را نپذیرفتند و در راستای منافع آمریکا گام برداشتند.

نبویان تاکید کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات در برابر ورود فتنه‌‌گران به وزارت علوم، آموزش و تحقیقات عقب‌نشینی نخواهد کرد و ما علاوه در همین زمینه از وزیر علوم سؤال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران می‌خواهند دانشگاه را به آشوب بکشند و آقای فرجی‌دانا نیز تندترین افراد را در سمت معاونت و مشاوره خود قرار داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به وزیر علوم گفت: آقای فرجی‌دانا شما قول داده‌اید اما الان زیر قول‌تان زده‌اید! لطفا صداقت داشته باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فتنه گران در سال 88 فتنه به پا کردند جوانان مردم را به کشتن دادند نه تنها به حکمشان رسیدگی نشد بلکه به مقام بالاتری راه یافتند. این وسط فقط خون بهترین جوانان بسیجی ما بی گناه به زمین ریخته شد. اینجا معلوم می شود که پارتی بازی حتی در قوه مثلا قضائیه هم موج می زند. انشاءالله در دادگاه عدل الهی این فتنه گران بدون استثناء به جزایشان خواهند رسید.
وقتی آقای فرجی دانا حرف خودش را قبول ندارد و به قولی که در خانه ملت به منتخبان ملت در مجلس داده بود زیرش را زد بدانید که پارتی بازی و... در وزارتش سراسر موج می زند معلوم است علم برایش مهم نیست بلکه شرکت در فتنه 88 بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برایش اصل و مهم است. ملت از انسانهای دروغگو منتفر است و جواب امثال شما را در راهپیمائی ها خواهد داد. مرگ بر فتنه گر
ناشناس
Switzerland
فعلا كه دانشگاه ياسوجو با انتصاب همين جنبش سبزيها به عنوان سرپرست دانشگاه به آشوب كشيدن!! حالا تازه اول بسم الله س. روحاني واقعا مچكريم !!!!!!!!!
اون
اینها افراد شایسته و لایق این مملکت هستند . فتنه گر نیستند