پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

استقلال از نبودمجیدی ضرر نمی‌کند

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 322472
بازیکن سابق استقلال گفت: زمان خداحافظی مجیدی مناسب بود و باشگاه از این بابت ضرر نخواهد کرد.
به گزارش جهان، محمود فکری در گفت‌وگو با فارس در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که او خداحافظی کرد، اگر ناراحتی خاصی به وجود نیامده باشد، در زمان خوبی این کار را انجام داد، او در نیم‌فصل از استقلال جدا شد و باشگاه می‌تواند بازیکن جایگزین برای او انتخاب کند و از این بابت ضرر نخواهد کرد.

وی با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی در دو فصل پیش یادآور شد: در دو فصل گذشته مجیدی بد موقعی از استقلال جدا شد، او زمانی جدا شد که نیم‌فصل دوم آغاز شده بود و باشگاه نمی‌توانست بازیکن جایگزین انتخاب کند، اما هم‌اکنون این فرصت وجود دارد تا باشگاه تصمیم بگیرد و بازیکن دیگری را بیاورد.

بازیکن سابق استقلال در مورد اینکه آیا تصمیم مجیدی برای خداحافظی در این زمان مناسب بود و آیا دیگر نمی‌توانست به فوتبالش ادامه دهد، تصریح کرد: مجیدی تصمیم گرفته که در این زمان دیگر نمی‌تواند به فوتبالش ادامه دهد، او تشخیص داده که نمی‌تواند از لحاظ بدنی و یا روحی و روانی به فوتبالش ادامه دهد، این تصمیم او به این معنا نیست که در کشور دیگری بازی کند بلکه کلا تصمیم گرفته از فوتبال کناره‌گیری کند، شاید مردم و کارشناسان فکر کنند که او بتواند به تیم کمک کند، اما باید دید خودش چه نظری دارد.

فکری یاد آور شد: من دو سال گذشته مخالف جدایی او بودم، شاید در آن زمان استقلال ضرر کرد اما هم‌اکنون این موضوع وجود ندارد و می‌تواند باشگاه بازیکن جایگزینش را انتخاب کند. فکر نمی‌کنم برای استقلال هم مشکلی به وجود آید زیرا زمان به اندازه کافی دارد.

وی در مورد اینکه آیا نحوه خداحافظی مجیدی مناسب بود و یا اینکه بهتر نبود اطلاع‌رسانی صورت می‌گرفت، گفت: اگر اطلاع‌رسانی می‌شد، بهتر بود، حالا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که ناگهان او تصمیم گرفته چنین اقدامی را انجام دهد. باید باشگاه و خودش در مورد این تصمیم صحبت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *