سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
این شما و این هم مدرسه پیرمردها!

افشا لیست خرید فرهاد مجیدی برای استقلال

يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 486855
با توجه به اینکه خیلی‌ها مجیدی را مربی آینده استقلال می‌دانند و معتقدند او دیر یا زود روی نیمکت داغ آبی‌ها خواهد نشست، طبعا آشنایی با سلیقه او در یارگیری می‌تواند جذاب باشد.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش، بعد از باخت سنگین استقلال در داربی82 و به چالش کشیده شدن نمادی که ابتکار فرهاد مجیدی برای هواداران به شمار می‌رفت، خیلی‌ها منتظر واکنش او باقی ماندند. مجیدی البته در فضای مجازی چیزی در مورد این بازی ننوشت، اما با کلی تاخیر مصاحبه‌ای انجام داد و گفت حاضر است تیمش در یک بازی 40گل بخورد، اما 4بار پشت سر هم نبازد! فارغ از اینکه چنین استدلالی چقدر می‌تواند هواداران ناراضی را آرام کند، فراز مهمتر مصاحبه فرهاد جایی بود که او نقش خودش در بسته شدن این تیم را انکار کرد.

مجیدی گفت در ابتدای فصل پیشنهادهایی در مورد جذب سه بازیکن و حفظ دو مهره قدیمی به مظلومی داده که مقبول نیفتاده است. با توجه به اینکه خیلی‌ها مجیدی را مربی آینده استقلال می‌دانند و معتقدند او دیر یا زود روی نیمکت داغ آبی‌ها خواهد نشست، طبعا آشنایی با سلیقه او در یارگیری می‌تواند جذاب باشد. فرهاد در این مصاحبه برای اولین بار ذایقه‌اش در جذب بازیکن را علنی کرده و عجیب اینکه تمام بازیکنان فهرست او هم بالای سی سال بوده‌اند! در شرایطی که همین حالا استقلال را به کندی و کهولت متهم می‌کنند، معلوم نیست افزوده شدن نفرات پیشنهادی مجیدی به ترکیب استقلال چه اتفاقی برای این تیم رخ می‌داد!

جواد نکونام (36 سال)

کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان نیم‌فصل اول را در سایپا توپ زد و اتفاقا از نظر فنی عملکرد بدی هم نداشت. با این وجود برخی اختلاف‌ها بین او و مدیران باشگاه باعث شد جواد این تیم را هم با دلخوری ترک کند. نکونام از زمان جدایی از سایپا در تیم العربی قطر توپ می‌زند. او البته پیش از این سابقه آبی‌پوش بودن را در کارنامه‌اش داشته است. حضور یک ساله و نیمه نکو در استقلال اگرچه در ابتدا هواداران این تیم را بسیار خوشحال کرد، اما در ادامه طوری نبود که بسیاری از آنها را راضی کند. بحث بازگشت نکونام به استقلال در ابتدای همین فصل هم مطرح شد که بین هواداران استقلال واکنش‌های متفاوت و متناقضی را برانگیخت.

آندرانیک تیموریان (34 سال)

او نیم‌فصل اول را در لیگ قطر توپ زد، اما عملکرد چندان موفقیت‌آمیزی نداشت و با انتقاد رسانه‌ها روبرو شد. کاپیتان تیم ملی کشورمان پس از آن به فوتبال ایران برگشت و راهی سایپا شد تا جای خالی نکونام جدا شده را پر کند، اما در این زمینه چندان موفق نبود. او 4بازی برای سایپایی‌ها انجام داد که حاصلش بک برد، یک مساوی و دو باخت بوده است. تیموریان در ادامه مصدوم شد و هنوز هم از دور از میادین به سر می‌برد.

امین منوچهری (31 سال)

امین منوچهری نیم‌فصل اول لیگ پانزدهم را در راه‌آهن توپ زد. او در 17هفته نخست بیش از هزار دقیقه برای این تیم به میدان رفت، اما تنها موفق به زدن دو گل شد. او همچنین دو پاس گل هم برای همبازیانش ارسال کرد که نمی‌توانست کارنامه چندان جالبی باشد. منوچهری در پایان هفته هفدهم قراردادش را با سپاهان فسخ کرد و به عضویت سپاهان درآمد، اما در این تیم هم موفقیت چندانی نداشته است. منوچهری در نیم‌فصل دوم فقط در 7بازی برای سپاهان به میدان رفته که تنها در یک بازی فیکس بوده است. منوچهری در حدود200دقیقه‌ای که برای سپاهان بازی کرده، فقط یک گل به استقلال اهواز زده است. جالب اینکه یکی از دو گل او در لباس راه‌آهن هم به استقلال اهواز بوده؛ به عبارت دیگر منوچهری کلا در این فصل سه گل زده که دو گلش مقابل تیم انتهای جدولی بوده است.

هاشم بیک‌زاده (33 سال)

بیک‌زاده در ابتدای فصل جاری به دوران حضورش در استقلال خاتمه داد و جذب صبای قم شد. او در این تیم عملکرد چندان جالب توجهی نداشت و به تناوب به بازی گرفته می‌شد. بین دو نیم‌فصل هاشم به ذوب‌آهن رفت، اما از بخت بدش مصدوم شد و در بازگشت هم نتوانست جایگاهش در ترکیب اصلی را پس بگیرد.

امیر حسین صادقی (35 سال)

امیرحسین صادقی هم ابتدای فصل مثل بیک‌زاده راهی صبای قم شد، اما وضعش نسبت به هاشم بسیار بهتر بود. صادقی تا کنون در همه مسابقات صبا غیر از یک بازی به میدان رفته، هرچند کیفیت نمایش‌های او در آخرین ماه‌های حضورش در استقلال طوری نبود که منتقدان و هواداران را راضی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *