جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

سکوت در برابر افکار وهابی جایز نیست

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 322043
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس از وزیر ارشاد در خصوص اظهارات توهین‌آمیز روزنامه بهار توضیح می‌خواهند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با فارس از امضای نامه‌ای توسط ۵۰ نماینده مجلس برای سؤال از وزیر ارشاد خبر داد که بر تعداد امضاها افزوده می‌شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: در برابر این توهین ساکت نمی‌نشینیم و اجازه نمی‌دهیم فضا به سمت و سویی برود که هنجارشکنی‌های دوره دوم خرداد را دوباره در این عرصه مشاهده کنیم.

بزرگواری ادامه داد: نباید اجازه دهیم که بقایای گروهک نهضت آزادی این‌گونه آزادانه در روزنامه‌هایی که حیات خود را از نظام جمهوری اسلامی گرفته‌اند به بالاترین ارزش‌ها و مقدسات توهین کنند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکات خزنده را در دوران دولت اصلاحات به خوبی مشاهده می‌کردیم که از تسامح و تساهل آن دوره سوءاستفاده کردند و ارزش‌های انقلاب را مورد تاخت و تاز قرار دادند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نوعی وهابیت جدید است که در صورت عدم موضع‌گیری موجب خسران و ضررهای بزرگ در آینده می‌شود و همانند آن‌چه که اکنون در سایر بلاد اسلامی می‌بینیم، با رسوخ چنین افکار منحرفی است که روزانه هزاران مسلمان بی‌گناه به خاک و خون کشیده می‌شوند.

بزرگواری در ادامه گفت: این جرقه‌ای برای روشن کردن آتش اختلاف است که امیدواریم همه وارد صحنه شوند و با محکوم کردن آن اجازه ادامه کجروی و انحراف را در آینده به این دست افراد ندهند.

وی سکوت مسئولان را در برابر چنین سخنانی جایز ندانست و گفت: همه کشمکش‌ها و حاشیه‌های دوره اصلاحات با ابراز چنین اظهارات موهنی آغاز شد که اگر در این دوره جلوی آن در همین ابتدا گرفته نشود کار برای مسئولان سخت خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *