چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

انتقادازعدم پخش مستقیم جلسه رای اعتماد

يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 321928
نماینده مردم بروجرد در تذکر آئین‌نامه‌ای از عدم پخش جلسه امروز صبح مجلس شورای اسلامی به صورت مستقیم از صدا و سیما انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار مقاله‌ای در حوزه علوم انسانی در یکی از نشریات صبح و ماهیت توهین‌آمیز آن خطاب به وزیر ارشاد گفت: آقای وزیر ارشاد وظیفه شما اعمال قانون است. به وظیفه خود عمل کنید.

وی در ادامه تذکر خود گفت: بحث دوم من پخش مستقیم جلسه امروز صبح مجلس شورای اسلامی که با وجود اینکه وعده داده شده بود اما انجام نشد. با توجه به تبعات منفی عدم پخش مستقیم جلسه که بر روی مجلس است خواستار اعلام صریح موضع مجلس در این باره هستم.

حجت‌الاسلام ابوترابی در پاسخ به اظهار‌نظر نماینده مردم بروجرد گفت: درباره بخش اول تذکر شما به طور حتم مسئولین ذیربط برخورد لازم را در این باره خواهند داشت. همچنین درباره پخش مستقیم جلسه امروز صبح مجلس شورای اسلامی در دوره بررسی صلاحیت وزرا نیز صدا و سیما تقاضای خود را در این باره ارائه داد و ما درباره پخش مستقیم جلسه امروز هیچ نظر خاصی نداشتیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *