سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تمدیدحکم‌حبس۱۴۰عضواخوان‌المسلمین

پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 321303
دادستان کل شهر کفر الشیخ مصر با صدور حکمی برای چهارمین بار متوالی ۱۴۰ عضو اخوان المسلمین مصر را برای چهارمین مرتبه به ۱۵ روز حبس محکوم کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الحیات نوشت: احمد مندور دادستان کل شهر کفر الشیخ مصر با صدور حکمی ۱۴۰ عضو بازداشتی جماعت منحل شده اخوان المسلمین مصر را برای چهارمین مرتبه به ۱۵ روز حبس محکوم کرد.

احمد مندور در این رابطه گفت: این ۱۴۰ عضو بازداشتی جماعت منحل شده اخوان المسلمین مصر متهم هستند در اعمال خشونت آمیزی که چندی پیش در مصر روی داده بود دست داشته اند.

پایگاه خبری المصری الیوم هم در اینترنت در این باره نوشت: تمام ۱۴۰ عضو بازداشتی اخوان المسلمین مصر به دامن زدن به خشونت‌ها در مصر و تجاوز به اموال دولتی و خصوصی مصر متهم هستند.

گفتنی است نزدیک به یک ماه و نیم قبل شهر کفر الشیخ مصری ساهد درگیری های خونینی بین هواداران جماعت اخوان المسلمین منحل شده مصر با شماری از مخالفانشان بود، که در این درگیری ها دست کم ۶ نفر کشته و ۲۵۰ نفر دیگر هم زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *