جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تهدید به قتل مبلغ وهابی بخاطر اظهاراتش

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 321183
محمد السعیدی گفت: من و یکی دیگر از مدرسان عقیده اسلامی از سوی عده‌ای از هواداران القاعده تهدیداتی دریافت کرده‌ایم که در آن به ما وعده قتل داده‌اند زیرا ما در چند سال گذشته علیه القاعده و اقداماتش سخنانی داشته‌ایم.
به گزارش جهان به نقل از شیعه نیوز، "محمد السعیدی" استاد اصول فقه در دانشگاه "ام القری" سعودی در اظهاراتی گفت: من و یکی دیگر از مدرسان عقیده اسلامی از سوی عده ای از هواداران القاعده تهدیداتی دریافت کرده ایم که در آن به ما وعده قتل داده اند زیرا ما در طی چند سال گذشته بر علیه القاعده و اقداماتش سخنانی داشته ایم.

السعیدی می افزاید: قریب بیست و سه سال است که دنبال فقط یکی از اقدامات القاعده میگردم که به عنوان نمونه به خیر اسلام و مسلمانان بوده باشد اما نیافته ام... القاعده آتش جنگ های داخلی را بر می افروزد و به فتنه ها دامن می زند.

وی در ادامه از فعالیت القاعده در سوریع تحت عنوان "امارت اسلامی شام و عراق" انتقاد می کند و می گوید: روزی فرا خواهد رسید که رازها برملا و شهادت های مهمی داده می شود که به وسیله آن فرزندان ما از القاعده و داعش بر حذر خواهند بود.

در یکی از این تهدیدات که به دست السعیدی رسیده آمده است: به خدا من تو را کاملا می شناسم، می دانم کجا نماز می خوانی، خانه ات کجاست، و کجا سخنرانی می کنی و... اگر اظهارات نوشته شده خود را بر علیه مجاهدان حذف نکنی نتیجه اش را خواهی دید... به اذن خدا شما را رها نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *