جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۴

آقای انصاری! فردای قیامت بهم می‌رسیم/ رفسنجانی با خون شهدا سردار شد

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 320964
مادر شهیدان شاه‌آبادی گفت: برای آقای حمید انصاری متاسفم که بعد از این همه ایثار‌گری، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را افراطی می‌خواند. من برای او متاسفم و دعا می‌کنم خدا هدایتش کند.
به گزارش جهان، زهرا همایونی مادر شهیدان شاه‌آبادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات حمید انصاری که منتقدان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را افراطی خوانده است، گفت: ایشان خودش افراطی است زیرا جگرش از داغ فرزند جوانش نسوخته است.

وی با بیان اینکه انصاری نباید هم از چنین تهمت‌هایی دلش بسوزد و به آنها واکنش نشان دهد، خاطرنشان کرد: من برای او متاسفم و دعا می‌کنم که خدا هدایتش کند.

مادر شهیدان شاه‌آبادی با بیان اینکه فرزند من در راه امام حسین(ع) تکه تکه شده است و با انتقاد از افراطی‌خواندن خانواده‌های شهدا، خطاب به حمید انصاری گفت: فردای قیامت به هم می‌رسیم.

همایونی ادامه داد: بنده در خواب آقای رفسنجانی را دیدم و او را نیز تهدید کردم که در روز قیامت همدیگر را خواهیم دید و خطاب به فرزندش هم گفتم اگر پدرت سردار سازندگی شده به واسطه خون جوانان شهید بوده است.

وی بر همین اساس ادامه داد: برای حمید انصاری متاسفم که بعد از این همه ایثار‌گری خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را افراطی می‌خواند.

مادر شهیدان شاه‌آبادی در پایان اظهار داشت: اگر ما افراطی نبودیم که اموال، زندگی و فرزندمان را حفظ می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم راه برای امثال چنین افرادی باز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Czech Republic
بسیجی باید دوباره سلاح دست بگیری دشمنت این روزها بر مسند است از مردمت دفاع کند
افراط که شاخ و دم نداره افراطی میتونه هر کسی باشه کسی که سخن دیگران را بر نتابد و داد و بیداد و وای اسفا راه بیاندازد افراطی است حالا القاعده باشد یا وهابیون یا تکفیریها یا خانواده شهدا فرقی ندارد.
الان منظورت چی بوده؟؟
United Kingdom
جهان نیوز عزیز تو را به خدا قسم پای خانواده شهدا را به این دعواهای جناحی باز نکنید که ضرر این کار صدها برابر از نفعش بیشتر است