کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای انصاری! فردای قیامت بهم می‌رسیم/ رفسنجانی با خون شهدا سردار شد

30 مهر 1392 ساعت 15:55

مادر شهیدان شاه‌آبادی گفت: برای آقای حمید انصاری متاسفم که بعد از این همه ایثار‌گری، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را افراطی می‌خواند. من برای او متاسفم و دعا می‌کنم خدا هدایتش کند.


به گزارش جهان، زهرا همایونی مادر شهیدان شاه‌آبادی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات حمید انصاری که منتقدان موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را افراطی خوانده است، گفت: ایشان خودش افراطی است زیرا جگرش از داغ فرزند جوانش نسوخته است.

وی با بیان اینکه انصاری نباید هم از چنین تهمت‌هایی دلش بسوزد و به آنها واکنش نشان دهد، خاطرنشان کرد: من برای او متاسفم و دعا می‌کنم که خدا هدایتش کند.

مادر شهیدان شاه‌آبادی با بیان اینکه فرزند من در راه امام حسین(ع) تکه تکه شده است و با انتقاد از افراطی‌خواندن خانواده‌های شهدا، خطاب به حمید انصاری گفت: فردای قیامت به هم می‌رسیم.

همایونی ادامه داد: بنده در خواب آقای رفسنجانی را دیدم و او را نیز تهدید کردم که در روز قیامت همدیگر را خواهیم دید و خطاب به فرزندش هم گفتم اگر پدرت سردار سازندگی شده به واسطه خون جوانان شهید بوده است.

وی بر همین اساس ادامه داد: برای حمید انصاری متاسفم که بعد از این همه ایثار‌گری خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را افراطی می‌خواند.

مادر شهیدان شاه‌آبادی در پایان اظهار داشت: اگر ما افراطی نبودیم که اموال، زندگی و فرزندمان را حفظ می‌کردیم و اجازه نمی‌دادیم راه برای امثال چنین افرادی باز شود.


کد مطلب: 320964

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/320964/آقای-انصاری-فردای-قیامت-بهم-می-رسیم-رفسنجانی-خون-شهدا-سردار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com