پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

لازم است به آمریکا بدبین باشیم

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 320871
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: دغدغه‌ همه این است که تیم مذاکره کننده خارج از چارچوب نرود و البته ملت ایران هم چنین اجازه‌ای نمی‌دهند و اصلا چنین توقعی هم وجود ندارد.
به گزارش جهان، لطف‌الله فروزنده در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر این‌که رهبری در خصوص مذاکرات خطوط قرمز را مشخص و علنا اعلام کرده‌اند، گفت: حق مسلم هسته‌ای ما باید حفظ شود و لازم است تا ما به آمریکا بدبین باشیم؛ چرا که آن‌ها با ما دشمن‌اند و در دشمنی‌شان تغییری ایجاد نشده است.

وی افزود: فرمایشات ایشان که در مقاطع مختلف داشته‌اند، مشخص است و تیم مذاکره در همین چارچوب آزادی اختیار دارد در چنین چارچوبی باید مذاکره کند و دغدغه‌ همه این است که تیم مذاکره کننده خارج از این چارچوب نرود و البته ملت ایران هم چنین اجازه‌ای نمی‌دهند و اصلا چنین توقعی هم وجود ندارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد: مباحث ایران در خصوص مذاکرات از اول فنی بوده، ولی این طرف مقابل ما بوده است که موضوع را امنیتی و سیاسی کرد و پرونده ایران را به شورای امنیت برد حالا هم آن‌ها خودشان باید جبران کنند.

فروزنده تصریح کرد: رفتار ایران از ابتدا روشن و مشخص بوده؛ چرا که اجازه داد بازرس‌ها فعالیت خود را داشته باشند و هم اکنون هم ما تاکید داریم که فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز انجام می‌دهیم و همه چیز شفاف و روشن است، بنابراین امیدواریم که آن‌ها تغییر رفتار بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *