پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تحصن معاون احمدی نژاد در حیاط دولت!

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 257308
جلسه امروز هیئت دولت که با حضور بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه امروز هیئت دولت که با حضور بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه برگزار شد با حاشیه‌های جالبی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
 
* قبل از پایان جلسه هیئت دولت بسیجیان نهاد ریاست جمهوری در حیاط محل برگزاری هیئت دولت گرد آمدند که پیش از حضور رئیس‌جمهور مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصائب اهل بیت (ع) پرداختند.
 
* در مقابل درب ورودی حیاط هیئت دولت از سوی مرکز بسیج نهاد ریاست جمهوری شیر و خرمای نذری بین عزاداران توزیع می‌شد.
 
* در این مراسم اعضای هیئت دولت به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با چفیه حضور یافتند.
 
* پس از مراسم مداحی و حضور رئیس‌جمهور، مسئولین بسیج نهاد ریاست جمهوری به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پرداختند.
 
* قبل از سخنرانی رئیس‌جمهور تعدادی از بسیجیان به اجرای حرکات رزمی نمایشی و آمادگی جسمانی خود پرداختند.
 
* در پایان مراسم رئیس‌جمهور و حمید بقایی رئیس نهاد ریاست جمهوری در بین کارمندان نهاد حاضر شدند و به پاسخگویی به سوالات آنان پرداختند.
 
* مهمترین درخواست کارمندان از رئیس‌جمهور بحث‌های استخدامی بود که رئیس‌جمهور از ابراهیم عزیزی معاون منابع انسانی خود درخواست کرد تا به درخواست‌های آنان رسیدگی کند.
 
* عزیزی در پاسخ به درخواست‌های فراوان کارمندان به آنان گفت که در حیاط دولت بسط می‌نشیند تا بتواند به درخواست‌های آنان پاسخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *