جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مسئول سازمان بسیج سازندگی تعیین شد

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 338639
در جلسه امروز شورای معاونین و اقشار سازمان بسیج مستضعفین ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان در دولت دهم به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی کشور معارفه شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طی جلسه امروز شورای معاونین و اقشار بیست و دوگانه سازمان بسیج مستضعفین که با حضور سردار نقدی در تالار رضویه این سازمان برگزار شد، ابراهیم عزیزی بعنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی معرفی و از زحمات سردار مجید خراسانی تقدیر بعمل آمد.

عزیزی پیش از این استاندار هرمزگان در دولت دهم و معاون سیاسی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان بوده و از مدیران موفق کشور محسوب می شود.

وی که از امروز سکان حرکت‌های جهادی و سازندگی در کشور را با محوریت فعالیت های متعدد بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی بر عهده گرفته است، سوابقی چون فرماندار شیراز و فرمانده سپاه ناحیه این شهر را بر عهده داشته و در دوران دفاع مقدس نیز مسئولیت هایی همچون فرمانده گردان و مسئولیت محور و نیز ریاست ستاد لشکر را عهده‌دار بوده است.

پیش از این سردار مجید خراسانی از سال ۱۳۸۴ مسئولیت سازمان بسیج سازندگی را بر عهده داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *