دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتصاب مشاور معاون اول رییس‌جمهور

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 319702
معاون اول رئیس‌جمهور در احکامی جداگانه رضا ویسه را به عنوان معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس ‌جمهور و مصطفی موذن‌زاده را به عنوان مشاور معاون اول رییس‌جمهور منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری اسحاق جهانگیری در حکمی رضا ویسه را به عنوان «معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس‌جمهور» منصوب کرد.

متن حکم معاون اول رییس جمهور بدین شرح است:

جناب آقای رضا ویسه

نظر به مراتب تعهد، تجربیات ارزنده، سوابق خدمت موفق جنابعالی در عرصه‌های مختلف و آگاهی به سیاست‌ها و اهداف کلان نظام، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رییس‌جمهور» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصل قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام وظایف محوله و پیگیری و نظارت بر امور مربوطه موفق و موید باشید.

همچنین جهانگیری در حکمی «مصطفی موذن‌زاده» را به عنوان مشاور معاون اول رییس‌جمهور منصوب کرد.

در بخشی از حکم معاون اول رییس‌جمهور آمده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های مجموعه دولت، منشا تحولات و خدمات بیشتری باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *