دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۲
امام: خط این بود که مرگ بر آمریکا فراموش شود

تودهنی امام خمینی(ره) به عناصر ساده‌لوح و خط سازش و تحریف

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 319346
برخی تحرکات جریان سازش‌طلب و نفاق که به واسطه نفوذ برخی افراد در دفتر و سایت آقای هاشمی شارژ می‌شود، کمترین قابلیت انتساب به حضرت امام را ندارد. اما غیر از خالی بودن دست مدعیان «موافقت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا» از سند و مدرک، آنچه روشن و گویاست مواضع صریح حضرت امام‌خمینی(ره) است که بارها از صدا و سیما پخش شده و در صحیفه امام خمینی مضبوط است.
تودهنی امام خمینی(ره) به عناصر ساده‌لوح و خط سازش و تحریف
به گزارش جهان، مواضع صریح حضرت امام خمینی(ره) درباره آمریکا و شعار مرگ بر آمریکا کمترین روزنه‌ای برای کامیابی جریان تحریف مواضع ایشان باقی نمی‌گذارد.

حضرت امام با پیش‌بینی برخی جفاها و خیانت‌ها، پیشاپیش به انتساب مواضع سازش‌طلبانه و غیرانقلابی به ایشان پاسخ گفته‌اند آنجا که در وصیت‌نامه سیاسی- الهی خویش تاکید می‌کنند: «اکنون که من حاضرم، بعضی نسبت‌های بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود مورد تصدیق نیست مگر آن که صدای من، یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»

بدین ترتیب برخی تحرکات جریان سازش‌طلب و نفاق که به واسطه نفوذ برخی افراد در دفتر و سایت آقای هاشمی شارژ می‌شود، کمترین قابلیت انتساب به حضرت امام را ندارد. اما غیر از خالی بودن دست مدعیان «موافقت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا» از سند و مدرک، آنچه روشن و گویاست مواضع صریح حضرت امام‌خمینی(ره) است که بارها از صدا و سیما پخش شده و در صحیفه امام خمینی مضبوط است.

هرچند صحیفه امام انباشته از ادبیات انزجار از آمریکاست اما به عنوان نمونه به چند مورد از این کلمات نورانی ایشان اشاره می‌شود:
- «امروز غرب و شرق به خوبی می‌دانند که تنها نیرویی که می‌تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامی ایران ضربات سختی از اسلام خورده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدی است نابود کنند... نفوذی‌ها بارها اعلام کرده‌اند که حرف خود را از دهان ساده‌اندیشان موجه می‌زنند... من بارها اعلام کرده‌ام که با هیچ کس در هر مرتبه‌ای که باشد عقد اخوت نبسته‌ام. چهارچوب دوستی من در درستی راه هر فرد نهفته است. دفاع از اسلام و حزب‌الله اصل خدشه‌ناپذیر سیاست جمهوری اسلامی است. ما باید مدافع افرادی باشیم که منافقین سرهاشان را در مقابل زنان و فرزندانشان در سر سفره افطار گوش تا گوش بریدند. ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که پرونده‌های همکاری آنان با آمریکا از لانه جاسوسی بیرون آمد. ما باید تمام عشقمان به خدا باشد نه تاریخ. کسانی که از منافقین و لیبرال‌ها دفاع می‌کنند، پیش ملت عزیز و شهید داده ما راهی ندارند. اگر ایادی بیگانه و ناآگاهان گول خورده که بدون توجه بلندگوی دیگران شده‌اند، از این حرکات دست برندارند، مردم ما آنها را بدون هیچ گونه گذشتی طرد خواهند کرد... من بار دیگر از مسئولین بالای نظام جمهوری اسلامی می‌خواهم که از هیچ کس و از هیچ چیز جز خدای بزرگ نترسند و کمرها را ببندند و دست از مبارزه و جهاد علیه فساد و فحشای سرمایه‌داری غرب و پوچی و تجاوز کمونیزم نکشند که ما هنوز در قدم‌های اول مبارزه جهانی خود علیه غرب و شرقیم.»

- «باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل و شوروی را خلاف اسلام می‌داند گفت تأسی به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالی خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند آمریکایی فعل رسول‌الله- صلی‌الله علیه و آله وسلم- و امر خداوند را تخطئه می‌کنید، و تأسی به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالی را برخلاف می‌دانید؟»

- «دست‌نشاندگان آمریکا آتش زدن پرچم آمریکا را به حساب آتش زدن حرم و شعار مرگ بر شوروی و آمریکا و اسرائیل را به حساب دشمنی با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته‌اند. ان‌شاءالله ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با آمریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود و از خدا می‌خواهیم که قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.»

- «خط این بود که اصلا آمریکا منسی بشود. یک دسته شوروی را طرح می‌کردند تا آمریکا منسی بشود، یک دسته الله اکبر را کنار می‌گذاشتند، سوت می‌زدند و کف می‌زدند، آن هم روز عاشورا خط این بود که این قضیه مرگ بر آمریکا منسی [فراموش] بشود...»

- «ملت ما، بلکه ملت‌های اسلامی و مستضعفان جهان مفتخرند، به اینکه دشمنان آنان، که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمی‌کشند و برای رسیدن به ریاست و مطامع پست خود، دوست و دشمن را نمی‌شناسند و در راس آنان، آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و هم‌پیمان او صهیونیست جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود، جنایاتی مرتکب می‌شود که قلم‌ها از نوشتن و زبان‌ها از گفتن آن شرم دارند.»

- «انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروه‌ها و لیبرال‌ها می‌خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر آمریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضد انقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‌اید؟ چرا لانه جاسوسی را اشغال کرده‌ایم و صدها چرای دیگر.»

- «همین قول مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر شوروی برای آنها مرگ می‌آورد.»

یادآور می‌شود سایت رسمی هاشمی اخیرا به رسم «ناگفته‌های هاشمی» از قول وی مدعی شده بود «امام موافق حذف مرگ بر آمریکا بود»!!

مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
مرگ بر آمریکا
این آدمکشا باید بدونن که
الملک الیبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم
United States
لعنت بر کشوری و مردمی که سلاح می سازن و آدم می کشن تا زنده بمونن