جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ترکان هم دست به انتصاب زد

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 318263
با حکم مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد چابهار» منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم "اکبر ترکان" خطاب به "حامد علی مبارکی" آمده است:

به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار" منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است:

موقعیت خاص جغرافایی منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار برای تحقق اقتصادی ترین مسیر ترانزیت کالا به آسیای میانه و بهره برداری از ظرفیت عظیم جمهوری اسلامی ایران برای تبادل نیازهای تجاری کشورهای منطقه از مسیر آب های آزاد، فرصت بی بدیلی است که همواره با توسعه زیرساخت ها، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و افزایش توان تولیدی و صادراتی می تواند موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه را فراهم نموده و با افزایش اشتغال و رونق منطقه، زمینه ساز رفع محرومیت و ارتقاء سطح زندگی مردم عزیز این بخش از خاک میهن اسلامی گردد.

بی شک این مسئولیت سنگین، امانتی است که در این مقطع زمانی بر عهده جنابعالی و اعضاء هیأت مدیره منطقه قرار می گیرد و قطعاً اقداماتی که با نیت خیر و با در نظر گرفتن رضای خدای متعال برای آبادانی این مرز و بوم و توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه صورت پذیرد، توشه و ذخیره اخروی تلاشگران عرصه سازندگی خواهد بود.

امیدوارم ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و فرصت های موجود، توانمندی همه همکاران منطقه و ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورا و اعضاء هیأت مدیره، در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف سازمان، موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است پیش از این مصطفی ملک زاده سمت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار را بر عهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *