جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

افراددخیل‌ درفتنه‌ نبایددرپست‌ کلیدی‌ قرارگیرند

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 313760
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که افراد دخیل در فتنه ۸۸ نباید در پست‌های کلیدی کشور قرار گیرند.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس از دولت خواست تا با توجه به در پیش بودن مهرماه و آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاهها، هر چه سریعتر وزرای پیشنهادی خود برای سه وزارتخانه باقیمانده را به مجلس معرفی کند.

باقری در ادامه، فضای کلی مجلس درباره جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌ را نامطلوب دانست و افزود: درباره آقای توفیقی مطالبی گفته شده است که باید برای تصمیم‌گیری منصفانه، بررسی‌های دقیقی انجام گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: اعتقاد نمایندگان بر این است که افراد دخیل در فتنه نباید در پست‌های کلیدی قرار بگیرند اما باید عملکرد افراد را در آن دوره به صورت جدی بررسی کنیم.

وی مجلس نهم را معتدل، اصولگرا و منطقی توصیف کرد و گفت: در فضای کلی، اگر وزیر پیشنهادی برای هر وزارتخانه‌ای توضیحات کافی در خصوص عملکرد خود دهد، شرایط برایش مناسب می‌شود.

این نماینده مردم در خانه ملت در خصوص عزل و نصب‌های سرپرست وزارت علوم نیز ضمن تاکید بر اینکه بهتر است عزل و نصب‌ها ادامه نیابد، خاطر نشان کرد: روسای دانشگاه‌ها نیز با دولت فعلی تعامل کنند تا وزیر این وزارتخانه مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *