دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱

کشته شدن سعودی‌ها در ریف دمشق+فیلم

سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 313740
ارتش سوریه طی عملیاتی در منطقه برزه در ریف دمشق تعدادی از جنگجویان سعودی در این منطقه را کشت.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روسیا الیوم نوشت: ارتش در حالی عملیات خود در ریف دمشق را ادامه می‌دهد که دور جدیدی از درگیری‌ها بین مخالفان مسلح با ارتش در این منطقه آغاز شده است.

کانون این درگیری‌ها بین دو منطقه قابون و برزه در ریف دمشق بود و بنابر اعلام یکی از ژنرال‌های سوری ۸۵ درصد این منطقه در کنترل نیروهای ارتش است.

روسیا الیوم گزارش داد که ارتش در خلال این عملیات توانست مسیر امدادرسانی به مخالفان مسلح را متوقف کند و تعدادی از تروریست‌های سعودی تبار را کشت.

همچنین ارتش مقادیری از سلاح‌های نیمه سنگین تروریست‌ها را مصادره کرد و با تفتیش خانه به خانه منازل تلاش کرد تا عملیات تک‌تیراندازها را متوقف کند.

این درحالی است که شب گذشته ارتش سوریه منطقه «شبعا» در الغوطه الشرقیه را که محل پنهان شدن تروریست‌های جبهه النصره در ریف دمشق است، تحت کنترل درآورد.



همچنین ارتش جاده‌های اطراف شعبا در الغوطه الشرقیه را نیز تحت کنترل درآورده و طی درگیری‌هایش با مخالفان مسلح ۵۰ نفر از آنها را کشته است.

الغوطه الشرقیه و ریف دمشق یکی از کانون‌های اصلی تجمع تروریست‌های جبهه النصره است که طی چند هفته اخیر ارتش در چارچوب عملیات «سپر پایتخت» تلاش دارد تا این منطقه را پاکسازی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *