شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

دردسر واردات یک خودروی برای مدیران سابق

دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 313461
چند هزار دستگاه خودرو به علت برخی اختلافات مدیریتی دچار مشکلات ورود به کشور شدند و بخش قابل توجهی از آنها، مدتهاست در انبارهای یکی از مناطق آزاد خاک می خورد.
به گزارش جهان، روزنامه خراسان در قالب ویژه‌نگاری‌های امروز دوشنبه خود نوشت: بر اساس مصوبه ای که طی روزهای اخیر در هیئت دولت به تصویب رسیده است، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، نفت و نیرو و نیز بانک مرکزی، گمرک، سازمان میراث فرهنگی و صندوق توسعه ملی موظف شده اند نسبت به تهیه طرحی مشخص و اجرای ضوابط مربوط به رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، اشتغال و ایجاد تحرک اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار اقدام کنند.

*دردسر واردات یک خودروی خاص برای مدیران سابق


در حالی که برخی مدیران سابق دولتی، طی سال های گذشته موافقت خود را با واردات چند هزار دستگاه خودرو برای تبدیل شدن به تاکسی اعلام کرده بودند، این خودروها به علت برخی اختلافات مدیریتی دچار مشکلات ورود به کشور شدند و بخش قابل توجهی از آنها، مدتهاست در انبارهای یکی از مناطق آزاد خاک می خورد و اکنون واردکنندگان این خودروها نسبت به شکایت قضایی از برخی مدیران دولت سابق اقدام کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *