دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

تعیین ردیف بودجه برای نجات دریاچه ارومیه

يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 313296
عضو کارگروه دولت برای نجات دریاچه ارومیه از تصمیم برای تعیین ردیف متمرکز بودجه‌ای در این زمینه در بودجه سال ۹۳ خبر داد و گفت: طرحی با ۱۳ بند برای نجات دریاچه ارومیه در کمیته تخصصی این کارگروه پیشنهاد شده است.
به گزارش جهان، محمود ملکوتی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تصمیمات کارگروه نجات دریاچه ارومیه اظهار داشت: قرار است تصمیمات مربوط به بخش بودجه‌ای به دولت اعلام شود که بر اساس آن یک ردیف متمرکز بودجه‌ای برای هزینه‌های نجات دریاچه ارومیه در بودجه سال ۹۳ در نظر گرفته شود. همچنین، با همکاری سازمان محیط زیست، وزارت نیرو و وزارت جهاد کشاورزی برای مدیریت منابع آب طرح ۲۶گانه‌ای جمع‌بندی شده است.

وی ادامه داد: از این ۲۶ طرحی که جمع‌بندی شده، بر اساس اولویت و اعتبار آنها، ۱۳ بند آن در اولویت اجرا قرار گرفت. البته این طرح ۱۳گانه را کمیته تخصصی کارگروه نجات دریاچه پیشنهاد داده است و باید در جلسه کارگروه اصلی که فردا تشکیل می‌شود به تصویب و جمع‌بندی نهایی برسد.

نماینده معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در کارگروه دولت برای نجات دریاچه ارومیه، در مورد تأمین بودجه در این ردیف متمرکزی که قرار است در نظر گرفته شود، بیان کرد: قرار است بودجه مورد نیاز از طریق ظرفیت بخش خصوصی، صندوق توسعه ملی و استفاده از فاینانس با کمک وزارت نیرو تأمین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *