يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نزاع پوتین و اوباما در فضای مجازی

پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب: 311191
یک روزنامه آمریکایی در گزارشی مفصل از پایان دوستی روسای جمهور روسیه و آمریکا در شبکه اجتماعی فیسبوک پس از حذف نام اوباما از فهرست دوستان پوتین خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سایت آمریکایی دیلی راش در گزارشی به پایان دوستی پوتین و اوباما در شبکه اجتماعی فیسبوک در آستانه نشست گروه ۲۰ در شهر سن پترزبورگ روسیه پرداخته است.

بر این اساس، پوتین به تازگی اوباما را از فهرست دوستان خود در فیسبوک حذف کرده و یا به اصطلاح وی را Un friend می کند که این مسئله باعث ناراحتی رئیس جمهور آمریکا می شود.

اما وقتی که اوباما متوجه می شود که پوتین همچنان "جو بایدن" را در فهرست دوستان خود نگه داشته از این موضوع بسیار ناراحت شده و تمام حاضران در دفتر را از اتاق بیرون می کند.

برخی منابع حتی اعلام کردند: اوباما در پی ناراحتی شدید از این اقدام پوتین، پاهایش را به در اتاق کوبیده است و برای انتقام گرفتن از اقدام پوتین، نام وی را از صفحه دوستانش در فیسبوک در اقدامی متقابل حذف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *