سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پاسخ حسینی به رئیس خانه سینمای سابق

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 308758
حجت‌الاسلام حسینی گفت: من آقای محمدمهدی عسگرپور را به گزارش ۸۵ صفحه‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس (که حتما از جایگاه و وزن قانونی آن اطلاع دارند) درباره غیرقانونی بودن خانه سینما ارجاع می‌دهم.
به گزارش جهان  به نقل از کیهان، به دنبال انتشار صحبت‌های حجت‌الاسلام حسینی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خبرگزاری خانه ملت مبنی بر رصد فعالیت‌های خانه سینما در کمیسیون فرهنگی مجلس، عسگرپور مدیرعامل خانه سینمای سابق در گفت‌وگویی خواستار انجام یک مناظره با این نماینده مجلس شد.

حجت‌الاسلام حسینی، گفت: اگر گفته‌ام فعالیت‌های خانه سینما را رصد می‌کنیم و تکرار رویه‌های غلط گذشته را برنمی‌تابیم، مفهومش این نیست که ما به عنوان نماینده مجلس فقط این بخش را زیر نظر داریم. حتما دامنه نظارت ما بخش‌های دیگر را هم در برمی‌گیرد و همه مسئولان ملزم به پاسخگویی هستند. گواه این سخن حضور مکرر مسئول سینمایی ارشاد و خود وزیر ارشاد و معاونانش در کمیسیون فرهنگی است.

حسینی ادامه داد: در مورد مناظره هم بنده در راستای انجام وظایف نمایندگی ملزم به شرکت در مناظره با امثال آقای عسگرپور نیستم به ویژه وقتی که بداخلاقی ایشان را قبل از انجام مناظره می‌بینم. روش معقول و منطقی برای تبادل‌نظر، شرکت ایشان در جمع اعضای کمیسیون فرهنگی و شنیدن توضیحات آن‌هاست. لازم نبود آقای عسگرپور در مصاحبه با روزنامه شرق با نیش و کنایه به مواردی اشاره کند که قبلا هم از جانب بنده و هم توسط خبرگزاری تکذیب شده است.

وی گفت: بنده شرایط این روزها را درک می‌کنم و به آقای عسگر‌پور حق می‌دهم در جایگاه شغلی‌اش از مجموعه تحت مدیریتش دفاع کند، اما سوال من این است که آیا ایشان حاضرند تمام قد پای همه اقدامات خانه سینما در گذشته بایستند. اگر ایشان مدیریت خانه سینما را بدون نقص و عاری از اشکال می‌دانند، چرا هم‌اکنون صدای واحدی از تشکلی که نمایندگی صنوف سینمایی را یدک می‌کشد شنیده نمی‌شود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *