يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۸
۱۳

زنی که از خودفروشی به وطن‌فروشی رسید!

يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 308463
بازیگر جلای وطن کرده که در فیلم‌های درجه سه هالیوودی در نقش‌های مبتذل ظاهر می‌شود، در تازه‌ترین فعالیت خود در یک فیلم ضدایرانی حضور یافته است!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، گزارش‌ها حاکی است، «گلشیفته فراهانی» بازیگر نوپای سینمای ایران که به خاطر ناکامی در سینمای غرب، برای خودنمایی و کسب درآمد، به عنوان مدل لباس نشریات مبتذل به کار رفته و یا در نقش‌های غیراخلاقی فیلم‌های سخیف بازی می‌کند، این بار در یک فیلم ضدایرانی به کارگرفته شده است.

روزنامه «نیویورک دیلی نیوز» به تازگی فاش کرده است که این بازیگر، برای بازی در فیلم «گلاب» به کارگردانی «جان استوارت»، در کشور اردن به سر می‌برد.

گفتنی است، فیلم «گلاب» توسط کمپانی صهیونیستی «اود لوت اینترتیمنت» درحال تولید است و پیش‌بینی می‌شود که دنباله‌ای بر فیلم ضدایرانی «آرگو» باشد. این فیلم به کودتای آمریکایی-اسراییلی سال ۸۸ می‌پردازد. صهیونیست‌های آمریکا که شکست تحقیرآمیز خود در ۱۳ آبان سال ۵۹ را سال گذشته با فیلم «آرگو» عقده‌گشایی کردند، این بار هم قصد دارند شکست خود از مردم ایران در سال ۸۸ را با فیلم «گلاب» ترمیم نمایند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Sweden
این بیچاره برای ادامه اقامتش و پولی که از گشنگی نمیره ، هر کاری بهش بگند مجبوره بکنه !.
به نام خدا
کسانیکه به دنیا حتی با تمام مواهب آن دلخوش داشته باشند و به فکر فردای برزخ و قیامت نباشند بزودی پشیمان شده و شاید راه برگشی برای ایشان وجود نداشته باشد.
ایکاش شیفتگان غرب و آزادی(بی بند و باری) کمی بیشتر توجه کنند.
این بازیگر فراری نشان داد که ارزشش از حیوان هم پست تر است.
Iran, Islamic Republic of
چشم صدا و سیما روشن که در ماه رمضان تمام خانواده ایشان را در سریال مادرانه وارد کرد تا این خانواده را تطهیر کند فقط جای گلشیفته خالی بود که با این روالی که صدا وسیما پیش میرود در مادرانه 2 او هم خواهد بود!. البته نمیتوان به بدنه بازیگری خرده گرفت چون از نظر آنها کار گلشیفته هنری و سینمایی است! و نه یک تن فروشی و خودفروشی.

فقط کافیست یک جستجویی در اینترنت بکنید و ببینید کل این خانواده اعتقادی به حجاب و دین ندارند و کل این خانواده در جشنواره های بین المللی به داشتن همچین دختری افتخار هم میکنند.
Iran, Islamic Republic of
كسي كه درمقابل دوربين مقابل ميلونها نفر لخت ميشود از حيوان نيز پست تراست(كالانعام بل هم اضل)
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که از این زن ... و ... و ... سخن به میان می آورید حیف صفحات شما نیست؟؟؟؟؟
فکر میکنید او ارزش دار؟! بس کنید دیگه اون مرده و به فراموشی سپرده شده به عنوان یک ایرانی کسر شانم میشود بگویم زمانی در کشورم بوده. مرگ و نفرین بر او معلوم نیست چه لقمه و شیری خورده!!!
از ضد انقلاب و ضد دین و کمونیست بیشتر از این بر نمی آید البته باید گفت کلا بی غیرت تشریف دارند.
Canada
نشر صحیح خبر برای روشنگری مردم بسیار پسندیده است.
همه گناه او بگردن کسانی است که او را طرد کردند بخاطر تظاهر به دین نه دینداری
Bulgaria
اونی که یادت داده رفیق کامل بهت یاد نداده
اولا تظاهر به خوبی ها (دینداری) بخشی از دین هست و فرقش با ریا اینه که در ریا طرف تظاهر می کنه برای فریب مردم و در تظاهر به شعائر دین مثل حجاب مثل نماز جماعت مثل انفاق علنی و جمعی (شبیه گلریزون) مثل خیلی خوبی های دیگه نیت خداست و ترویج خوبی ها نه فریب مردم

ثانیا اگر قرار باشه هر کی هر تقاضایی داشت بهش اهمیت بدن که سنگ رو سنگ بند نمیشه. ممکنه تقاضاها و خواسته های ایشون از جامعه اش درست نباشه مثل همین بی حجابی و فیلم هرزگی ساختن. تو بودی براش شرایطو مهیا میکردی؟!!!

ثالثا گردن خودتو پل گناه دیگران قرار نده. با تایید امثال این تو هم شریک جرمی و میشی آش نخورده و دهن سوخته
جهان شما عکس پدر و مادرش رو در امارات نشون ندادید که چطور با افتخار کنار دخترشون بخاطر بازی در فیلم سنگ صبور که نقش یه زن افغانی رو بازی میکرد نشون ندادید من دیدم اون عکس و وقتی خونواده اش اینجوری ازش حمایت میکنن چی میشه گفت انگار پدر و مادرش موافق همه کارهای دخترشون هستن
چه قدر از اين جونور مينويسيد اون براي ايران و ايراني مرده . يك فاحشه خائن كه اينقدر تبليغات نداره.
Iran, Islamic Republic of
ای خاک هفت عالم تو سر هوس ران خائنش
حمید عسگری
اگر واقعا تفاوت تن فروشی با بازی در نقش یک تن فروشو نمیدونین هر حرفی هم که من بزنم بی فایده است
خیلی از هنرپیشه ها نقش یه تروریستو بازی کردن نمیخواین دستگیرشون کنین؟