جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷
مادرم بهایی و پدرم کمونیست هستند

بازی «گلشیفته» در فیلمی اسرائیلی

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 583471
حدود سه ماه قبل بود که رسانه‌های ایرانی خبر دادند که گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی به بازی گرفته شده است.
بازی «گلشیفته» در فیلمی اسرائیلی
به گزارش جهان نيوز؛ حدود سه ماه قبل بود که رسانه‌های ایرانی خبر دادند که گلشیفته فراهانی در یک فیلم اسرائیلی نقش‌آفرینی کرده است. اما صفحه رسمی وزارت امور خارجه این رژیم جعلی، روز گذشته خبری را درباره بازتاب خبر حضور این بازیگر در این فیلم اسرائیلی منتشر کرد.
 
همکاری فراهانی با سینماگران رژیم اشغالگر قدس در حالی اتفاق افتاده که این روز‌ها اسرائیل تبدیل به نامی نفرت‌انگیز شده است و بسیاری از هنرمندان جهان اقدام به تحریم این رژیم غاصب می‌کنند.
 
نکته قابل تأمل این است که فراهانی در این فیلم اسرائیلی نقش جاسوس موساد را ایفا کرده است. این فیلم هم مثل بسیاری دیگر از آثاری که این بازیگر در خارج از کشور بازی کرده از نظر حرفه‌ای دست چندم و فاقد ارزش و اعتبار هنری ارزیابی شده است.
 
متأسفانه برخی از بازیگران سینمای ایران فریب سراب هالیوود را می‌خورند و به کشور خودشان پشت می‌کنند، اما در نهایت برای کسب معاش ناچار مجبور به حضور در نشریات مد لباس و بازی در فیلم‌های درجه سه می‌شوند.
 
گلشیفته فراهانی پس از خروج از کشور در مصاحبه‌ای گفت: زندگی‌اش را مدیون مادر بهایی و پدر کمونیستش است.
 
منبع:افکار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه لقب نفرت انگیز بین همه آلودگیها از هر نوع مشترک است. چه شیفه قدرت و تجاوزگری و در قالب یک رژیم گانگستر باشد یا شیفته هوا و هوس و در قالب یک موجود حقیر تسلیم و فرو ریخته در خود.
Iran, Islamic Republic of
زنیکه عفت و حیثیت و شرف و ناموس و حیا و تمام ارزشهای انسانی اش رو از دست داده دیگه چیزی برای از دست دادن نداره چه فرقی براش داره که ...اسرائیلیها بازی کنه یا کسای دیگر !
رر
Iran, Islamic Republic of
بابا از جون اين دختر بچه چي مي خواهيد در خارج در فرانسه بي پول است مجبور است در اينجور فيلمها بازي كند شما در داخل حتي كنسرت زنها را مانع مي شويد در كارهايتان افراط تفريط است اين هنرمندان براي امرار معاش چكار كنند!؟
Iran, Islamic Republic of
جامعه ی نخبه ی هنری غرب حتی سعی میکنه دامن خودش را از جنایات رژیم های آپارتایدی چون صهیونیستی تا حد امکان ( علی رغم فشار و نفوذ سنگین یهودیان صهیونیست) حفظ کنه ولی امثال این بازیگر و شاهرخ خان!! میرن با قاتلان کودک عکس یادگاری میندازن از زور فلاکت.

لااقل به یک صدم دلایلی که به دشمنی با جمهوری اسلامی افتخار می کنی دامنت را پاک نگه دار از بانیان جنایات صبرا و شتیلا و ارد.گاه های وحشت فلسطینی تا باور کنیم اداهای ازادی خواهیت را!! هموطنان ترور شدت در طول سالیان دراز توسط این رژیم به کنار!

مادر بهائی؟! بهائیت و صهیونیسم؟ بعد میگن توهم توطئه!
رر
Iran, Islamic Republic of
چطور اسماعيل هنيه نوهاش را به ا سراييل ادم كش و كودك كش براي درمان مي فرستد و با افتخار به ايران مي ايد و اب از اب تكان نمي خورد و سرزنش هم نمي شود پس از گل شيفته انتظاري نداشته باشيد مجبور بوده است !!؟؟
Iran, Islamic Republic of
اینو دیگه از کجات دراوردی؟؟؟؟؟!!!!
بهمن
Romania
خیلی تفسیربیخودیی بود.