سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۷

مرد شیشه‌ای بهاره و مهلا را کشت+عکس

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 307547
مهلا ۵ ساله و بهاره ۷ ساله صبح امروز قربانی توهم ناشی از مصرف شیشه یک مرد ۳۵ ساله شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ساعت ۴ بامداد امروز وقوع درگیری میان زن و شوهر جوانی که در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی در خیابان امام موسی صدر زندگی می‌کردند باعث شد تا شوهر این زن جوان که در حالت روحی - روانی مناسبی قرار نداشت , دست به جنایتی هولناک بزند.

این فرد به هویت مازیار ۳۵ ساله که به علت اختلافات خانوادگی با همسرش درگیر شده بود، همسر و دخترش را مجروح و در ادامه دختر پنج ساله‌اش به نام «مهلا» را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند.

در حالیکه مازیار قصد داشت تا پس از ارتکاب اولین جنایت از محل متواری شود، در داخل راه پله‌های ساختمان با صاحبخانه خود به نام اعظم که به همراه دو فرزندش به نام‌های علی ۱۵ ساله و بهاره ۷ ساله در راه پله ساختمان حضور داشت درگیر و هر سه نفر آنها را نیز با چاقو مضروب می‌نماید که به علت شدت جراحت‌های وارده، بهاره نیز فوت می‌کند.



با وقوع دو جنایت و در شرایطی که متهم قصد داشت تا همچنان از محل جنایت متواری شود، مأموران گشت کلانتری ۱۱۶ مولوی که از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان خبر درگیری منجر به جنایت و پرت شدن دختربچه ۵ ساله از طبقه دوم ساختمان قرار گرفته بودند، در محل حاضر می‌شوند.

با وجود حضور مأموران در محل و در شرایطی که متهم قصد داشت با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن مأموران کرده تا از محل متواری شود، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، وی را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده، وی را دستگیر و جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل می کنند.

البته در بازرسی مأموران از محل وقوع جنایت هیچگونه موادمخدری کشف نشده اما برابر تحقیقات اولیه مشخص شده است که متهم در زمان جنایت در حالت روانی مناسبی قرار نداشته و تحقیقات در این خصوص در مراحل اولیه و مقدماتی است.

در حال حاضر همسر متهم به همراه دو مجروح دیگر (صاحبخانه و پسرصاحبخانه) جهت اقدامات درمانی در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *