چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

آغازفروش آنلاين بليت مسابقات جام‌جهاني

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 307443
فدراسيون بين المللي فوتبال ، فيفا ، اعلام کرد طرفداراني که مي خواهند براي تماشاي مسابقات جام جهاني فوتبال در سال آينده به برزيل سفر کنند ، مي توانند از امروز سه شنبه بليط بازي ها را به صورت اينترنتي در خانه خريداري کنند .
به گزارش جهان به نقل از ورزش سه، تي يري ويل مدير بازاريابي فيفا با شرکت در کنفرانس خبري اعلام کرد بليط مسابقات جام جهاني فوتبال برزيل قرار است از امروز به صورت آنلاين پيش فروش شود.

تغيير در سيستم بليط فروشي پس از آن اعمال شد که طرفداران براي تهيه بليط مسابقات امسال جام کنفدراسيون ها در برزيل با صف هاي طويل روبرو شدند .

ويل افزود :‌«‌طرفداران در هر نقطه از جهان مي توانند بليط مسابقات را از مراکز توزيع يا در خانه خريداري کنند.

وي تصريح کرد مشکلاتي که در روند تهيه بليط براي جام کنفدراسيونها به وجود آمد موجب شد مسئولان در اين سيستم تجديد نظر کنند .

در طول مرحله نخست پيش فروش بليط مسابقات جام جهاني برزيل که تا دهم اکتبر ادامه خواهد داشت، تقريبا حدود يک ميليون بليط به عموم ارائه خواهد شد .

در اين طرح مستمري بگيران ، دانشجويان و افراد کم درآمد که در برنامه هاي رفاه اجتماعي نام نويسي کرده اند ، در اولويت فروش بليط قرار خواهند داشت .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *