پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

توقف اجرای تعرفه‌ جدید تلفن ثابت و همراه

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 307203
وزیر جدید ارتباطات در نخستین تصمیم کاری خود دستور داد مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر اخذ ۹۰۰ تومان آبونمان هم‌کدی تلفن ثابت و افزایش تعرفه همراه اول به ۵۹۹ ریال فعلاً متوقف شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین تصمیمات خود دستور توقف اجرای تعرفه‌های جدید مخابراتی را صادر کرد.

بر این اساس، وزیر دستور به توقف اجرای تعرفه جدید تلفن ثابت و تلفن همراه داده است.

در دستور ابلاغ شده از سوی وزیر قید شده که فعلاً مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی در خصوص تعیین ۹۰۰ تومان آبونمان اشتراک همکدی و تعرفه ۵۱۵ تا ۶۱۸ ریالی پایه هر دقیقه مکالمات تلفن همراه تا بررسی بیشتر متوقف شود.

بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم، همراه اول از روز ۱۶ مرداد تعرفه مکالمات سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول را به ۵۹۹ ریال افزایش داده است. همچنین شرکت مخابرات ایران از روز ۱۶ مرداد آبونمان ۹۰۰ تومانی را به ازای اجرای همکدی تلفن ثابت به اجرا گذاشته است که براساس دستور جدید وزیر ارتباطات این تعرفه‌ها باید متوقف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *