جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

لغو مصوبه افزایش‌ تعرفه‌ تلفن‌ ثابت‌ و همراه

سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 316943
وزارت ارتباطات مصوبه دولت دهم برای افزایش تعرفه تلفن ثابت و همراه را به دلیل شرایط بازار، لزوم عدم تحمیل هزینه‌های اضافی برای مشترکین و بررسی مجدد تعرفه‌ها لغو کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره ۱۷۳ مورخ ۱۶/۶/۹۲ با توجه به شرایط بازار و لزوم عدم تحمیل هزینه‌های اضافی برای مشترکین و بررسی مجدد تعرفه‌های تلفن همراه و تلفن ثابت، مصوبه‌های شماره ۱ و ۲ جلسه شماره ۱۶۰ مورخ ۱۳۹۲/۱/۱۸ کمیسیون را کان لم یکن کرد.

در دولت دهم کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با مصوبه جلسه ۱۶۰ اجازه اجرای همکدی تلفن ثابت و اخذ آبونمان ماهانه ۹۰۰ تومانی و تعیین طرح یکسان برای فلت (کردن) شبکه اپراتورهای تلفن‌همراه را صادر کرده بود. اما زمانی که وزیر ارتباطات دولت یازدهم منصوب شد، دستور توقف این مصوبه را صادر کرد؛ واعظی اما نگفت که از این پس مخابرات همکدی را چگونه اجرا یا همراه اول چگونه شبکه‌اش را فلت کند.

از این رو این مصوبه مدتی است مورد مناقشه دولت و مخابرات و همراه اول است. اکنون کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رسما این مصوبه را لغو کرد تا دیگر جای بحثی نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *