دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

سعد الحریری حزب‌الله را متهم کرد

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 307007
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سعد الحریری در واکنش به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله، مدعی شد که حزب‌الله، لبنان را به آتش سوریه می‌کشاند.

سعد الحریری، نخست‌وزیر اسبق لبنان و از رهبر جریان المستقبل در صفحه شخصی‌اش در یکی از پایگاه‌های اجتماعی مدعی شد: حزب‌الله کشور را اینچنین عمیق به آتش جنگ سوریه کشانده است.

این اظهارات الحریری در واکنش به اظهارات اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله مبنی بر آمادگی‌اش برای حضور شخصی در جنگ سوریه ایراد شد.

حریری همچنین خاطرنشان کرد: حرف‌های نصرالله باعث شده که لبنان بیش از آنچه باید در آتش سوریه وارد شود. پیشتر سید حسن نصرالله اعلام کرد بود: انفجار اخیر در جنوب بیروت حمایت حزب‌الله از بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه را بیشتر می‌کند.

الحریری ادامه داد: چیزی که در جنوب بیروت رخ داد بدون شک جنایتی وحشتناک بود اما باید بگویم جنگ حزب‌الله در سوریه نیز اشتباه است.

نخست‌وزیر اسبق لبنان در ادامه از نصرالله به خاطر دعوت به خویشتنداری در لبنان همزمان با تعهدش برای جنگ در سوریه به شدت انتقاد کرده و گفت: این امر باعث بیشتر شدن اختلافات طایفه‌ای در لبنان می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *