دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۳

تروريست‌ها نوجوانان شیعه سوری را به تير بستند+فیلم

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 306692
گروهک تروريستي "جبهه النصره"، با سوءاستفاده از سکوت نهادهاي بين‌المللي و حقوق بشري، فيلم رقت‌باري را از اعدام دو کودک سوري به جرم شيعه‌بودن منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اين گروهک تروريستي تکفيري که از سوي کشورهاي غربي، تل‌آويو، رژيم‌هاي مرتجع عربي و سرمايه‌داران وهابي تغذيه مي‌شود و پشتيباني فتاواي مفتيان سعودي و قطري را با خود دارد، با انتشار فيلمي در اينترنت، اعلام کرد دو کودک شيعه اهل سوريه را اعدام کرده است.

در اين فيلم يکي از اعضاي اين گروهک وهابي پس از ايستادن پشت سر اين دو کودک و قرائت متني مبني بر وجوب کشتن شيعيان، کنار رفته و اين دو کودک مقابل ديوار، تيرباران شده و به شهادت مي‌رسند.

اين دو کودک اهل شهر شيعه‌نشين "نُبُل" سوريه بوده‌اند که به گروگان گرفته شده و در روستاي "ماير" از توابع "نبل" که در کنترل تروريست‌هاي تکفيري است، به شهادت رسيدند.

تروريست‌هاي خارجي فعال در سوريه از بيش از دو سال پيش تا کنون، هزاران زن و کودک و پير و جوان را به اتهام شيعه‌بودن، علوي‌بودن، حمايت از دولت و طرفداري از ايران و جبهه مقاومت اسلامي، مخالفت با مداخله بيگانگان و مبارزه با صهيونيسم، به شهادت رسانده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
اللهم لعن اول ظالم ظلم حق محمد (ص) و آل محمد (ص)
سرور
و اخر تابع له علی ذلک.
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد نتيجه کارهای همين وحشی ها است که مصر به اين روز افتاده است .