چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

پورحیدری هم از برنامه نود انتقاد کرد

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 304371
مدیر فنی استقلال با ابراز امیدواری از روند استقلال می‌گوید بوریرام تایلند حتما خوب است که در میان هشت تیم برتر آسیا قرار گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منصور پورحیدری درباره وضعیت استقلال پیش از دیدار برابر فجرسپاسی، اظهار کرد: باخت کلا خوب نیست و خصوصا اگر استقلال ببازد. به هر حال فوتبال همین است و دیدید که با وجود موقعیت‌های زیاد در دو نیمه به پیروزی نرسیدیم، ولی نسبت به آینده امیدوارتر شدیم. نمایش ما با وجود آرمانی نبودن شرایط بدنی‌مان و مشکلات هماهنگی درون تیمی،‌ خیلی امیدوار کننده بود. ما هفته به هفته‌ بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم اگر دو پنالتی ما گرفته می‌شد، نتیجه‌ بازی متفاوت می‌شد.

او در پاسخ به سوالی درباره شرایط کرار، افزود: بعید می‌دانم که به استقلال بیاید. مدیر برنامه‌هایش چندان هماهنگ عمل نمی‌کند و تیم ما هم شرایط خوبی دارد.

مدیر فنی استقلال در ادامه با انتقاد از برنامه «۹۰» که بوریرام را تیمی ضعیف دانسته بود، اظهار کرد: بازی با بوریرام خیلی مهم است و حتما این تیم آنقدر خوب بوده که در جمع هشت تیم حاضر شده است و سه خارجی هم به تیمش اضافه کرده و در این میان هم برنامه «۹۰» کم لطفی کرده است. به هر حال ما می‌خواهیم برای آن دیدار باید آماده شویم و با برنامه برای قهرمانی آسیا گام برداریم. البته امیدوارم برنامه لیگ هم منصفانه باشد و در ادامه کار به مشکل بر نخوریم.

پورحیدری در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش‌های باشگاه استقلال نسبت به داوری و گزارش دیدار استقلال و سپاهان، بیان کرد: متاسفانه گزارشگری و داوری این دیدار کمی عجیب بوده و به طور قطع باشگاه باید این مساله را در دستور کار قرار دهد و آن را پیگیری کند. بازیکنان استقلال می‌گفتند که داور(فغانی) بازی با سپاهان صحبت‌های عجیبی در زمین به بازیکنان می‌زده و باشگاه باید این مساله را پیگیری کند.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به این سوال که دیدار این تیم را با فجرسپاسی چگونه ارزیابی می‌کند؟ اظهار کرد: فجری‌ها تیم جوان و دونده‌ای دارند و درست است که دو باخت پیاپی را متحمل شده‌اند، اما نباید بازی با آنها را ساده دانست. ما سه امتیاز را می‌خواهیم و ان‌شاءالله به آن می‌رسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *