سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

جنتی بیشتر کار سیاسی کرده تا فرهنگی

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 304154
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: برای حفظ اعتدال بهتر است وزارت علوم به دست اعتدالیون سپرده شود نه افراطیون.
به گزارش جهان، ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه رئیس‌ جمهور سعی کرده تا آنجا که می‌تواند بر همان ایده اعتدالی خود برای انتخاب وزرا عمل کند، اظهار کرد: تا اندازه بسیار زیادی تلاش رئیس‌ جمهور برای به کرسی نشاندن این تفکر در وزرای معرفی شده مشهود است.

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس در ادوار هفتم و هشتم در پاسخ به این سؤال فارس که به عنوان کارشناس فرهنگی وزرای این حوزه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ابراز کرد: وزیر پیشنهادی ارشاد بیش از اینکه کار فرهنگی کرده باشد در حوزه سیاسی بوده و صبغه سیاسی ایشان بیش از فرهنگی است.

هدایتخواه در ارتباط با وزیر پیشنهادی رئیس ‌جمهور برای تصدی وزارت علوم به لزوم توجه به بایدها و نبایدها و خصوصیات لازم وزیر این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: سپردن وزارت علوم به افراطیون دوم خردادی که سابقه آنچنان خوبی در برخی از حوادث نداشته‌اند از نکته‌هایی است که همواره باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: بر خلاف شعار اعتدال رئیس ‌جمهور محترم وزیر پیشنهادی علوم از نیروهای افراطی اصلاح‌طلب است که با توجه به سوابق ایشان در صورت عبور از فیلتر مجلس باید منتظر ایجاد تنش‌ در دانشگاه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *