سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

جنایت جدید تروریستها در حلب

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 302101
عناصر وابسته به دو گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» و «جبهه النصره» در جنایتی جدید ۵۱ شهروند غیرنظامی و نظامی سوری در منطقه خان العسل در شهر حلب در شمال سوریه را قتل عام کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عناصر وابسته به دو گروه تروریستی «ارتش آزاد سوریه» و «جبهه النصره» در جنایتی جدید دیروز جمعه اقدام به کشتار دسته جمعی ۵۱ شهروند غیرنظامی و نظامی سوری در منطقه خان العسل در شهر حلب در شمال سوریه کردند.

گزارش شده یک گروه تروریستی به نام «انصار الخلافه» دست به این جنایت زده و این شهروندان سوری را با شلیک مستقیم گلوله به سر قتل عام کرده است.

منطقه خان العسل شهر حلب همزمان با سفر بازرسان سلاح‌های شیمیایی سازمان ملل متحد از سوریه شاهد درگیری‌های شدید و سخت بین نیروهای ارتش سوریه با عناصر مسلح وابسته به ارتش آزاد و جبهه النصره بوده است.

پیشتر گروه‌های مسلح با استفاده از موشک‌های دست ساز حاوی مواد شیمیایی اقدام به گلوله‌باران این منطقه کرده بودند که کشته و زخمی شدن شماری از اهالی این منطقه را موجب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *