سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

مذاکرات سازش برای اسرائیل حیاتی است

يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 300698
نخست وزیر رژیم صهیونیستی، روز شنبه ادعا کرد، از سرگیری مذاکرات سازش با فلسطینی ها برای اسرائیل «منفعتی حیاتی و استراتژیک» است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه المصریون نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به اعلام توافق فلسطینی ها برای ازسرگیری مذاکرات سازش با این رژیم توسط «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، مدعی شد:« ازسرگیری مذاکرات برای اسرائیل منفعتی حیاتی و استراتژیک است.»

روزنامه اسرائیلی «هارتص» نوشت، نتانیاهو طی بیانیه ای گفته است:« از سرگیری مذاکرات صلح مهم است چرا که هدف آن پایان دادن به درگیری بین ما و فلسطینی ها است این مذاکرات به خاطر چالش های پیش روی ما،‌ بویژه ایران و سوریه، اهمیت دارد.»

نتانیاهو همچنین هدف اصلی رژیم صهیونیستی از این مذاکرات را جلوگیری از شکل گیری کشوری که برای آینده دولت عبری تهدید باشد، عنوان کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که در این مذاکرات بر امنیت شهروندان اسرائیلی تاکید خواهد کرد.

مذاکرات سازش اسرائیل و فلسطینیان سال ۲۰۱۰ به دلیل فعالیت های شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن و شرق بیت المقدس با بن بست روبرو شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *