شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

دیروز باید به ایران حمله می کردیم

سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 299676
نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل در اظهاراتی به ضعف دستگاههای اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال قابلیت های هسته ای ایران اشاره کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "جان بولتون" در گفتگو با جروزالم پست با طرح این ادعا که حسن روحانی "دامی" برای دولت باراک اوباما است، در ادامه فرافکنی های خود درباره برنامه هسته ای کشورمان گفت: اسرائیل باید دیروز به ایران حمله می کرد، هر روز که می گذرد و برنامه هسته ای این کشور پیشرفت می کند، اسرائیل در معرض خطر بیشتر قرار می گیرد.

وی در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران گفت: می توانم درک کنم که چرا اسرائیل خواهان اقدام نظامی علیه ایران است اما اسرائیل هر چقدر برای چیزی که اتفاق نمی افتد، صبر کند متحمل خطرات بیشتری می شود.

بولتون با اذعان به ضعف دستگاههای اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال قابلیت های هسته ای ایران در عین حال ادعا کرد: اگر اسرائیل پس از به دست آوردن این قابلیت به ایران حمله کند، باید منتظر انجام اقدامی تلافی جویانه هسته ای نیز باشیم.

نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با بی اعتنایی به حضور گسترده مردم ایران پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری ادعا کرد: انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهوری ایران یک دام برای آمریکا بوده زیرا حس کاذب امنیت و مذاکره بیشتر را منتقل کرده و باعث ایجاد ایران هسته ای می شود.

بولتون در ادامه بر همکاری بیشتر واشنگتن و تل آویو در قبال ایران و تقسیم اطلاعات در رابطه با برنامه هسته ای این کشور و تلاش برای جلوگیری از پیشرفت هسته ایران تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسلم يعقوبي
امريكا و اسراييل و اعوانش هيچ غلطي نمي توانند بكنند