يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

اختلافات باعث جدایی‌ام از استقلال شد

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 299339
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وجود برخی اختلافات باعث شد از استقلال جدا شده و به فولاد بپیوندم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، فرزاد حاتمی پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: الحمدالله بازی بسیار خوبی بود و توانستیم به پیروزی برسیم. با توجه به اینکه هر دو تیم بدنسازی خوبی انجام داده بودند بازی بسیار جنگنده و محکم دنبال می‌شد. هرچند که در دیدارهای دوستانه برد و باخت تأثیری ندارد اما خوشحالم که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه چه اختلافاتی باعث شد از استقلال جدا شود، عنوان کرد: نمی‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. اکنون بازیکن فولاد هستم و می‌خواهم با این تیم قهرمان شوم، برخی اختلافات مانع شد تا در استقلال بمانم و با جدایی از این تیم به فولاد پیوستم. از انتخابی که انجام دادم کاملاً رضایت دارم.

مهاجم فولاد در مورد اینکه انتظارات از این تیم بالا رفته است، اظهار داشت: فولاد سال گذشته به قهرمانی نزدیک شد و با از دست دادن تمرکز نتوانست به این عنوان برسد. امسال تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا در سه جبهه به موفقیت برسیم و بتوانیم نتایج ایده‌آلی کسب کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *