جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱

آغاز فروش ویژه محصولات سایپا

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 297439
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش تابستانی محصولات گروه خودرو سازی سایپا خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد علی قادری در این خصوص افزود: به منظور رفاه هر چه بیشتر هموطنان در فصل تابستان و سفرهای این ایام و جلب رضایت مشتریان گروه خودروسازی سایپا پیش فروش قطعی محصولات پلتفرم X۱۰۰ و خودرو تیبا و همچنین پیش فروش لیزینگی این محصولات با تسهیلات مناسب از امروز شنبه غاز شده است.

وی در خصوص محصولات شرکت پارس خودرو گفت: پیش فروش خودرو تندر ۹۰ در این سبد محصول قرار دارد و فروش خودروهای پیکاپ و پارس تندر نیز به زودی اعلام خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا افزود: فروش فوری اعتباری محصولات شرکت زامیاد با تسهیلات مناسب آغاز شده است. همچنین فروش فوری و پیش فروش انواع وانت زامیاد نیز شامل این طرح است.

قادری افزود: صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودروهای فرسوده انواع محصولات شرکت زامیاد نیز هم اکنون در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و نمایندگی های فروش سایپا در سراسر کشور جهت ثبت نام و کسب اطلاعات در خدمت مشتریان این گروه خودروسازی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مولا
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تندر 90 رو سایتشون نیست