جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان

چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 295034
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در صورتیکه مشکل تامین منابع بانک‌ها حل شود امسال وام خوداشتغالی با نرخ سود ۴ درصد و سقف ۲۰ میلیون تومان به مددجویان اعطا خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حسین انواری در مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره اردوهای تابستانی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، اظهارداشت: اردوی امسال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و با حضور ۷هزار دانش‌آموز دختر و پسر در ۲۱ اردوگاه تا ۲۹ شهریور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری اردوی امسال حدود ۳ هزار نیرو به عنوان کادر اجرایی فعال هستند و انواع خدمات مشاوره‌ای، حرفه‌ای، خانوادگی،اصلاح سبک زندگی را به دانش‌آموزان در طول اردو ارائه خواهند کرد و در ایام ماه مبارک رمضان نیز علاوه بر افزایش زمان اردو به هر گروه به ۱۰ روز برنامه‌های ویژه‌ای برای این ماه در نظرگرفته شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین گفت: در اردوی امسال سعی شده دانش‌آموزانی که مشکلاتی از جمله اعتیاد والدین، سکونت در محله‌های پرخطر و الگوپذیری نادرست دارند حضور پیدا کنند تا با انواع برنامه‌های آموزشی در طول اردو مقاوم سازی شوند زیرا یکی از اهداف ما از برگزاری این اردوها تحکیم بنیان خانواده است.

انواری افزود: امسال برخی از دانش‌آموزان دختر به همراه مادرانشان در اردو شرکت می‌کنند که تاثیر مشاوره‌های دینی و روانی در اردو دوجانبه شود ضمن اینکه فعالیت اردوها بعد از اتمام زمان تعیین شده همچنان ادامه دارد و گزارشات به استان‌ها نیز واصل می‌شود تا از طریق دفاتر هر استان پیگیری شود.

وی با اشاره به تعامل کمیته امداد با آموزش و پرورش در برگزاری اردوها گفت: مربیان ‌آموزشی ما در این اردوها از عزیزان آموزش و پرورش هستند و ما سعی کردیم تک‌تک دقایق دانش‌‌آموزان در این اردوها طبق برنامه ریزی طی شود ضمن اینکه حوزه فرهنگی ما بر این امر نظارت دارد.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: امسال قصد داریم با اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان حدود ۵۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *