چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۱
۳

واکنش ایران به قتل وحشیانه شیعیان مصری

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 294782
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه‌ای قتل وحشیانه چهار شهروند شیعی مصر را محکوم و آن را مغایر با دین اسلام و کتاب و سنت پیامبر اکرم (ص) توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای قتل چهار شهروند اهل تشیع مصر را محکوم و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن تقبیح هرگونه اقدام افراط گرایانه و خشونت‌طلبانه مغایر با دین مبین اسلام، کتاب و سنت حضرت رسول الله (ص)، اطمینان دارد که ملت فهیم و انقلابی مصر به مدد رهبران مدبر خویش همانگونه که در گذشته توطئه صهیونیستی اختلاف انگیزی میان اسلام و مسیحیت را خنثی و از انقلاب و وحدت ملی خود دفاع کردند، در قبال توطئه شوم تفرقه افکنانه میان فرق اسلامی نیز هوشیارانه برخورد خواهند کرد و مانع هر گونه نفاق افکنی خواهند شد.

روز یکشنبه گروهی از شیعیان که به مناسبت نیمه شعبان در منزل یکی از شیعیان در روستای ابومسلم در الجیزه گردهم آمده بودند، توسط تعدادی از سلفی‌های تندرو هدف حمله قرار گرفته و در جریان ضرب و شتم این شیعیان چهار نفر از آنها از جمله شیخ «حسن شحاته» از رهبران شیعه کشته شدند و مهاجمان اسباب و اثاثیه منزل را تخریب و خانه را به آتش کشیدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به آبروي محمد ص و آل محمدص اميدوارم هر كسي كه باعث ريختن خون مسلمان ميشود هم اين دنيا و هم آخرت خوار و ذليل شود ان‌شاءالله
خیلی وقت هست که سلفیون کافر باقی مانده انسانیت خود را از دست داده اند!
اللهم العنهم جمیعاً
علی
وهابي هاي جاني وخونريز بويي از انسانيت نبرده اند واقعا وقتي فيلمو ديدم خيلي منقلب شدم .وحشيگري وهابي ها وسلفي ها انسان رابه ياد دوران توحش وبربريت مي اندازدانهم درقرن بيست ويكم .