دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ولایتی کاندیدای جامعه مدرسین نیست

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 291777
عضو ارشد جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه جامعه مدرسین هیچ کاندیدایی را به عنوان اصلح معرفی نکرده است افزود: علي اكبر ولايتي کاندیدای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، آيت الله محمود رجبي يكشنبه شب در جمع هواداران سعيد جليلي در محل مسجد امام خميني(ره) بجنورد، عنوان كرد: بايد بر اساس شاخص هاي مطرح شده از جانب مقام معظم رهبري نسبت به انتخاب كانديداي اصلح اقدام كنيم.

وي با بيان اينكه شاخص های مطرح شده توسط رهبري در زمينه انتخاب اصلح، معیار کاملی براي معرفی کاندیدای اصلح است، اظهار داشت: برخي از شاخص هاي مطرح شده توسط مقام معظم رهبري در مورد كانديداي اصلح، شاخص هاي ويژه هستند.

آيت الله رجبي اضافه كرد: انتخابات ریاست جمهوری مسئله اي نیست که در آن به شاخص هاي حداقلي اکتفا کرد بلکه باید به دنبال انتخاب کاندیدایی باشیم که حداکثر شاخص های اصلح بودن را داشته باشد.

قائم مقام آیت الله مصباح یزدی در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، عنوان كرد: مطابق فرموده رهبري يكي از معيارهاي اصلي كانديداي اصلح داشتن همت برای حفظ عزت و حرکت کشور در جهت اهداف انقلاب و عدم سازش در برابر فشارهاي آمریکا ودشمنان انقلاب اسلامی است.

به گفته وي ايمان و اعتقاد راسخ، ساده زيستي و پايبندي به فرهنگ انقلاب اسلامي از ديگر ويژگي هاي شاخص كانديداي اصلح مطابق شاخص هاي مطرح شده توسط رهبري است كه در اين زمينه نيز همه افراد معترف هستند كه سعيد جليلي بيش از ديگر كانديداها، به شاخص هاي رهبري نزديك است.

آيت الله رجبي در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان و عوامل ضد انقلاب خارج نشين به جليلي كه قصد دارند وي را كانديداي وابسته به جريان انحرافي بنامند، اظهار داشت: جلیلی جریان انحرافی را باطل و آن را در مقابل انقلاب اسلامی دانسته و شایعات مطرح شده را تکذیب نموده است.

عضو ارشد جامعه مدرسين حوزه علميه قم در ادامه با بيان اينكه جامعه مدرسین هنوز هیچ کاندیدایی را به عنوان اصلح معرفی نکرده است، افزود: علي اكبر ولايتي کاندیدای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست.

وي افزود: زماني اعلام موضع جامعه مدرسین مورد تايید است که حداقل ۳۶ نفر از اعضاي آن با یکدیگر اتفاق نظر داشته باشند، لذا ولایتی کاندیدای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیست.

آيت الله رجبي اضافه كرد: تعدادی از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای مطرح از جمله آیت الله مصباح یزدی و خوشوقت از جلیلی به عنوان کاندیدای اصلح و شخصیتی که کلان ترین مسائل اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی را در شورای عالی امنیت ملی حل و فصل کرده است، حمایت کرده اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *